Gå til innhold

Best barberingshøvel?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg opp igjennom årene prøvd en god del av disse dame barberhøvlene, bla fra Venus, og jeg må si at jeg ikke er særlig fornøyd. Uansett om jeg har kjøpt en det står "sensitiv på", "5 blader" eller at det er med en sånn 'dings' på bladet for å gi den mer glide så syns jeg aldri at de er kjempebra eller holder seg bra, må ofte kjøpe ny barberblader siden jeg merker så stor forskjell eller å bare ha brukt en høvel 3 ukers tid.

Så, hva bruker du/dere? Har hørt at mange bruker manne-barberhøvler siden de skal være bedre?

Kom gjerne med forslag! :) Og forresten, vil da helst ha en barberhøvel som passer til all slags type barbering, bein, under armene og der nede:laugh:

Anonymkode: 84619...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte bic sist, helt greie de. Stundom med balsam attåt, noen ganger first price barberskum. kommer nok ikke til  kjøpe Venus mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilkinson Hydro silk! Har den blå med bikini trimmer i ene enden 😊 Veldig god! 

Anonymkode: 0949f...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker gillette sine engangs blå mannehøvler.  Brukt de i åresvis.  Får nupper av alt uansett hvis man ikke spriter huden etter barbering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg opp igjennom årene prøvd en god del av disse dame barberhøvlene, bla fra Venus, og jeg må si at jeg ikke er særlig fornøyd. Uansett om jeg har kjøpt en det står "sensitiv på", "5 blader" eller at det er med en sånn 'dings' på bladet for å gi den mer glide så syns jeg aldri at de er kjempebra eller holder seg bra, må ofte kjøpe ny barberblader siden jeg merker så stor forskjell eller å bare ha brukt en høvel 3 ukers tid.

Så, hva bruker du/dere? Har hørt at mange bruker manne-barberhøvler siden de skal være bedre?

Kom gjerne med forslag! :) Og forresten, vil da helst ha en barberhøvel som passer til all slags type barbering, bein, under armene og der nede:laugh:

Anonymkode: 84619...b29

Gillette er ingenting å bruke penger på. Hos meg går det i Wilkinson Sword.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den venus selv, er veldig glad i sne med 5 blad og ... såpe? på kantene. Men de er dyre og varer ikke lenge (derfor det som regel står på ønskelista til bursdag og jul :D men er veldg for øyd med tett barbering (brukes ikke til intimbarbering).

Men synst å huske i en test på tv2 hjelper deg at det var manne-barberhøvel som vant testen, og noen av de kvinnene med i testen tenkte å gå over til slikt, men har ikke testet selv :) 

Anonymkode: 38a62...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i damehøvler. Jeg trenger ikke høvel for feminine kurver. Jeg trenger en god en! Og da må du kjøpe mannehøvel. 

Anonymkode: 76046...516

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...