Ms. Steele Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Er det noen som kan anbefale meg noen litt kraftige glass med stett som kan passe til både øl, rødvin og brus? Gjerne ulike glass til ulike drikker, men hva har dere som har slikt? Del gjerne både bilder og linker Ønsker å begynne å samle på litt annet enn det jeg har fra før.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 JAMIE OLIVER https://www.jernia.no/produktkatalog/kjøkken/på-bordet/glass-og-krus/ølglass/jamie-oliver-ølglass-everyday-45cl-4stk/p/00248612?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=JAMIE+OLIVER+ØLGLASS+EVERYDAY+45CL+4STK Anonymkode: f538e...536
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Iittala essence 😊 Anonymkode: 3442a...b11 1
Ms. Steele Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Iittala essence 😊 Anonymkode: 3442a...b11 Fine glass, men de er vel kanskje litt mer spinkle enn kraftige?
Ms. Steele Skrevet 28. desember 2017 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: JAMIE OLIVER https://www.jernia.no/produktkatalog/kjøkken/på-bordet/glass-og-krus/ølglass/jamie-oliver-ølglass-everyday-45cl-4stk/p/00248612?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=JAMIE+OLIVER+ØLGLASS+EVERYDAY+45CL+4STK Anonymkode: f538e...536 Takk, det var en idé.
Sheltay Retrac Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 (endret) Tangen. Finnes i både klar og grå. https://www.hadeland-glassverk.no/nettbutikk/vinserier/tangen-klar Endret 28. desember 2017 av Sheltay Retrac
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 37 minutter siden, Ms. Steele skrev: Fine glass, men de er vel kanskje litt mer spinkle enn kraftige? Sjekk de ut i butikk 👍 Jeg synes de er kraftige, ganske tykt glass. Har hatt mine i mange år, ingen har knukket stetten eller knust. Anonymkode: 3442a...b11
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, Ms. Steele skrev: Fine glass, men de er vel kanskje litt mer spinkle enn kraftige? Jeg hadde dem, men ga dem bort. De var for høye i oppvaskmaskinen og veldig spinkle. Anonymkode: a6cf0...e06
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 Jeg er førnøyd med Spiegelau. Rosendahl knuses støtt og stadig her i huset . Anonymkode: b0a7c...5c4
Kamelia83 Skrevet 30. desember 2017 #10 Skrevet 30. desember 2017 Tangen fra Hadeland. Jeg arvet i grå fra mine besteforeldre, og har supplert litt selv. Liker dem godt
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #11 Skrevet 31. desember 2017 På 28.12.2017 den 21.42, Sheltay Retrac skrev: Tangen. Finnes i både klar og grå. https://www.hadeland-glassverk.no/nettbutikk/vinserier/tangen-klar 13 timer siden, Kamelia83 skrev: Tangen fra Hadeland. Jeg arvet i grå fra mine besteforeldre, og har supplert litt selv. Liker dem godt Tangen er kjempefine glass, spesielt de grå. Problemet med dem er at de lekre rette linjene i de klassiske glassene er helt "feil" fasong for vin. Jeg ser de også har laget et vinglass med mer "riktig" fasong, men dette synes jeg til gjengjeld ikke ser på langt nær så bra ut som de andre Tangen-glassene. Den buede fasongen passer ikke på langt nær så godt til stetten. (Dette vil være et problem for enkelte, mens andre bare vil riste på hodet av hele problemstillingen. Jeg vet ikke hvilken leir TS befinner seg i, men ville nevne det.) Anonymkode: b8cdb...023
Sheltay Retrac Skrevet 31. desember 2017 #12 Skrevet 31. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tangen er kjempefine glass, spesielt de grå. Problemet med dem er at de lekre rette linjene i de klassiske glassene er helt "feil" fasong for vin. Jeg ser de også har laget et vinglass med mer "riktig" fasong, men dette synes jeg til gjengjeld ikke ser på langt nær så bra ut som de andre Tangen-glassene. Den buede fasongen passer ikke på langt nær så godt til stetten. (Dette vil være et problem for enkelte, mens andre bare vil riste på hodet av hele problemstillingen. Jeg vet ikke hvilken leir TS befinner seg i, men ville nevne det.) Anonymkode: b8cdb...023 Helt enig i det med fasongen. Jeg har kommet frem til at jeg er en såpass dårlig vinkjenner at jeg ikke smaker forskjell. Favorittvinen smaker like godt i alle glass. Men ja, det er litt synd.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #13 Skrevet 31. desember 2017 Holmegaard Ideelle Anonymkode: 3f79d...6c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå