Gå til innhold

Godt voksne damer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er en 22 år gammel gutt som lenge har fantasert om å ha seksuelt samleie med kvinner som er eldre enn meg selv. Til og med kvinner i 30-40 årene. Ingen av kompisene mine er på samme bølge så føler meg litt rar. Er det noe galt med meg? Er det realistisk å sjekke opp en som er så mye eldre? Kan jeg i det hele tatt tilfredsstille en som er 40, og hvis jeg kan få bekreftet at det ikke er så rart som jeg skal ha det til, så hvor finner man disse damene som liker yngre? 

Endret av misterLeon
Skrevet

Nei det er ikke noe galt med deg, bare fordi du ikke har samme tenningsmønster som andre.. Om du kan tilfredsstillende noen Som helst kan ingen si, for det kommer an på kjemi, og om dere passer sammen sexeult 

Skrevet

«Til og med i 30-40 årene»... som 33 åring har jeg sjeldent følt meg så gammel som nå 🙉🙉

• Liker 20
Skrevet

Ikke noe galt med deg ts. Jeg hadde for ikke så lenge siden et one-night stand med en kvinne på 60 år (jeg er 40), og kan ikke huske å hatt et så deilig knull på evigheter. Hun holdt seg bra for alderen. Ved hjelp av noe botox og oppstramminger her og der.

Anonymkode: e3853...5b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er straks 40 og kunne godt tenkt meg en unghingst. Men det må være en som er litt moden for alderen. Han må sjarmere meg og ha en seksuell kjemi med meg. Jeg blir ikke tent av noen jeg lett kan se er en som bare skal pumpe på. I jobbsammenheng har jeg truffet en på 23 jeg lett kunne tatt med til sengs. Han vet ikke hvor deilig han er.

Anonymkode: 438ec...31d

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet ikke hvor deilig han er.

Dette er litt av kjernen for meg. De vet ikke hvor deilige de er, ellerde tror de er deilige av helt andre grunner enn jeg liker.

Ikke aldersspesifikt kriterie, men så deilig det er å bare observere.☺️

Skrevet

Er ikke noe galt med deg men personlig ser jeg på det der som en sånn Mrs Robinson greie som unggutter vokser av seg. Akuratt som at ungjenter vokser av seg å tegne øyne på en ballong og kline med den og late som det er Brad Pitt.
Barnslig rett og slett.

Men hvis du har stor pikk og har et kjent rykte på deg for å være god i senga så er det sikkert noen voksne damer som vil ligge med deg.

Anonymkode: afac1...3f7

Skrevet

ut ifra hvordan du skriver og formidler, så er du allerede feil navigert. Ingen ville skrevet det i et forum om man faktisk visste hva man drev på med. Det kan iallfall ikke planlegges slik du skriver det her, og forvente på svar på det spørsmålet tror du aldri kommer til å rede for. 

Anonymkode: 36a80...42c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er straks 40 og kunne godt tenkt meg en unghingst. Men det må være en som er litt moden for alderen. Han må sjarmere meg og ha en seksuell kjemi med meg. Jeg blir ikke tent av noen jeg lett kan se er en som bare skal pumpe på. I jobbsammenheng har jeg truffet en på 23 jeg lett kunne tatt med til sengs. Han vet ikke hvor deilig han er.

hvor skulle det skjedd?

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor skulle det skjedd?

Hva da? Hvor skulle vi hatt sex? Det kommer jo helt av på hvor vi er. I jobbsammenheng kan det hende at vi er på hotell. Ellers er jeg voksen nok til at jeg eier egen bolig, om jeg skulle bli sjekket opp på byen.

• Liker 1
Skrevet

Kunne fått en på 21 i kveld. Men er gift. Æsj.

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva da? Hvor skulle vi hatt sex? Det kommer jo helt av på hvor vi er. I jobbsammenheng kan det hende at vi er på hotell. Ellers er jeg voksen nok til at jeg eier egen bolig, om jeg skulle bli sjekket opp på byen.

høres veldig deilig ut.

Skrevet
På 28.12.2017 den 19.24, misterLeon skrev:

Er en 22 år gammel gutt som lenge har fantasert om å ha seksuelt samleie med kvinner som er eldre enn meg selv. Til og med kvinner i 30-40 årene. Ingen av kompisene mine er på samme bølge så føler meg litt rar. Er det noe galt med meg? Er det realistisk å sjekke opp en som er så mye eldre? Kan jeg i det hele tatt tilfredsstille en som er 40, og hvis jeg kan få bekreftet at det ikke er så rart som jeg skal ha det til, så hvor finner man disse damene som liker yngre? 

Da skal du i så tilfelle være j....teknisk god. Som 22 åring innehar du ikke kunsten....

Anonymkode: aec49...1a4

• Liker 1
Skrevet

Anser du kvinne i 30-40 årene som godt voksene?

Annonse
Skrevet

5 minutter siden, Nerine_ skrev:

Anser du kvinne i 30-40 årene som godt voksene?

når man er under 22 år, så er 30-40 årene god voksne! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

når man er under 22 år, så er 30-40 årene god voksne! 

Jeg trodde det var "forbeholdt" 16ish åringer å anse de som godt voksene. En 30åring er jo bare 8 år eldre enn TS. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du i så tilfelle være j....teknisk god. Som 22 åring innehar du ikke kunsten....

En 22 åring kan vel være vel så god som en som er eldre. Det er endel menn i 40-50 årene som IKKE er gode i senga, og ikke kan forstå hvorfor de ikke får mer sex. 

Anonymkode: e89e6...b5b

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Teknisk god? Sex er ikke først og fremst å være teknisk god. Lidenskap, forførerkunst og selvtillit er mer interessant enn teknisk god. 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

Nei det er langt i fra noe galt med deg, men jeg kaller ikke kvinner godt voksne før de er 40 år og eldre. Det samme tenkte jeg når jeg var yngre. Er nå i slutten på 20-åra.

Jeg har møtt eldre gjennom felles venner, kjente og nettet. 

Endret av Axl Rose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...