AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Vi har ikke fått time til familievernkontoret enda. Vi bor sammen alle tre og jeg trodde vi skulle feire nyttår sammen. Så sier eksen nå at hun tar med seg barnet og reiser bort og blir til onsdag. Hva kan jeg gjøre for å ikke la det skje? Anonymkode: fa6c6...ed3
Måbarefåsiat... Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Hvis hun og barnet skal gjøre noe hyggelig sammen, hvorfor skal de ikke få lov til det? Er det fordi du da ikke har noen å feire nyttår med? 7
Gjest HanenIFlokken Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Kan du ikke skrive litt om hvorfor du ikke vil at de skal reise da? Du gir litt lite info Du/dere har antagelig mest å vinne på å gi og ta begge 2.. Lover deg at du vinner på det i lengden å ha den innstillingen
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Vi har nettopp gjort det slutt, men det er dårlig stemning. Hun vil ikke ha noe med meg å gjøre, uten at det ligger noe spesielt i det. Avtalen var å være sammen hele julen. Men nå vil hun reise bort til sin familie med barnet. Jeg kunne gjort det samme, men det kunne ikke falt meg inn å gjøre det når vi har avtalt å være sammen med barnet. jeg føler det grenser til kidnapping når hun tar med seg barnet mot min vilje. Hva skal jeg gjøre? ts Anonymkode: fa6c6...ed3 6
Måbarefåsiat... Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Det er ikke kidnapping, vel. Hun bryter en avtale, ja, men det er ikke så rart at hun nå anser julen for over og ønsker å fjerne seg og barnet fra dårlig stemning. 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 Ingenting du kan gjøre, du kunne sikkert prøvd mye rart men det vil bare sette deg i et dårlig lys. Ingen vil tvinge en mor med et barn å være i hus med eksen mot hennes vilje. Dette må du bare venne deg til, dere har jo gjort det slutt uansett. Bare godt for barnet og komme seg vekk fra den dårlige stemningen. Anonymkode: 54137...b02 3
HalldirV2 Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, Måbarefåsiat... skrev: Det er ikke kidnapping, vel. Hun bryter en avtale, ja, men det er ikke så rart at hun nå anser julen for over og ønsker å fjerne seg og barnet fra dårlig stemning. Tjah, kanskje hun kan tilby han barna på nyttårsaften? Hvis det er dårlig stemning mellom de voksne som er årsaken bør vel ikke det være noe problem? 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 Det er slutt mellom dere, så det er vel knapt noe mer normalt enn å ønske avstand da og det er antagelig derfor hun flykter til foreldrene. Beundringsverdig at dere orket jula sammen. Hva med å heller benytte dagene hun er bortreist til noe fornuftig som å finne et annet sted å bo? Anonymkode: 6df98...02e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 Det er barnets beste som skal være i fokus nå. Finnes det noen gode grunner for st barnet ikke bør dra med sin mor til besteforeldre og være der noen dager? Anonymkode: c6826...9f2 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 Jeg ville sagt at hun kunne dra - men at jeg hadde gledet meg til å tilbringe tid med barnet mitt så barnet måtte bli igjen hjemme. Anonymkode: 69ed8...21a 10
Zanzibar3 Skrevet 28. desember 2017 #12 Skrevet 28. desember 2017 18 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev: Det er ikke kidnapping, vel. Hun bryter en avtale, ja, men det er ikke så rart at hun nå anser julen for over og ønsker å fjerne seg og barnet fra dårlig stemning. Hun kan vel fjerne seg sjøl. Det er ikke nødvendig å fjerne barnet. Så kan far og barn feire nyttår sammen.. 10
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #13 Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor skal hun ha mer rett til å være med barnet enn meg? Hadde ikke sagt noe om de dro på for to overnattinger, men 5-6 dager er for mye! Det er tross alt ferien min også. Og så det er sagt, det er ikke dårlig stemning foran barnet. Vi snakker kun om dette etter barnet er i seng. Ts Anonymkode: fa6c6...ed3 7
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #14 Skrevet 28. desember 2017 Kontakt advokat ASAP! Anonymkode: 16fbd...982 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har nettopp gjort det slutt, men det er dårlig stemning. Hun vil ikke ha noe med meg å gjøre, uten at det ligger noe spesielt i det. Avtalen var å være sammen hele julen. Men nå vil hun reise bort til sin familie med barnet. Jeg kunne gjort det samme, men det kunne ikke falt meg inn å gjøre det når vi har avtalt å være sammen med barnet. jeg føler det grenser til kidnapping når hun tar med seg barnet mot min vilje. Hva skal jeg gjøre? ts Anonymkode: fa6c6...ed3 Si nei. For guds skyld. Si hun må gjerne reise, men barnet blir her. Om hun får med seg ungen nå så kan det bli vanskelig å få ungen tilbake. Om det er du som har de to andre trådene da vel å merke. Si det er uaktuelt og hun må vente på meklingsattesten før det blir mulig. Anonymkode: 8bb0c...c01 12
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #16 Skrevet 28. desember 2017 Er du samme TS som i tråden om kjøring av eksdama frem og tilbake til hennes familie? I så fall ville jeg aldri gitt meg og kontaktet advokat, ja. Anonymkode: 11c14...6f3 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #17 Skrevet 28. desember 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kontakt advokat ASAP! Anonymkode: 16fbd...982 Lol.. Anonymkode: 25102...905 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #18 Skrevet 28. desember 2017 Og du, nå er det VIKTIG at du tilbringer tid med sønnen din og prioriteterer han så du får mest mulig omsorg. IKKE gi deg på dette. IKKE la ungen dra. Du vet ikke om hun planlegger å aldri komme tilbake. Kontakt advokat i morgen. Anonymkode: 8bb0c...c01 4
Nemigirl Skrevet 28. desember 2017 #19 Skrevet 28. desember 2017 3 timer siden, Nemigirl skrev: Hvor gammel er barnet? Prøver igjen: Hvor gammel er barnet? Tenker nemlig dere bør høre hva barnet faktisk ønsker dersom det er relevant!
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #20 Skrevet 28. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal hun ha mer rett til å være med barnet enn meg? Hadde ikke sagt noe om de dro på for to overnattinger, men 5-6 dager er for mye! Det er tross alt ferien min også. Og så det er sagt, det er ikke dårlig stemning foran barnet. Vi snakker kun om dette etter barnet er i seng. Ts Anonymkode: fa6c6...ed3 Barn merker godt at noe er på gang. Får høre litt i barnehagen, og foreldrene tror at barnet ikke vet Anonymkode: a2f95...058 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå