Kragebein Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 ByNoor Colour Lasting sjampo + Pure Moisture balsam og Lador Eco Silk Ring Hair Essence hver gang jeg vasker håret, av og til Define Pure Volume Mousse etter hårvask. Bytter mellom følgende hårkurer: La'Dor Perfect Hair Fill Up Ampoule Amore Pacific Fresh Pop Super Granola Recipe Hair Mask Pack Missha Procure Hydro Moisturizing + Intensive Repairing Alterna Bamboo Smooth Kendi Oil Dry Oil Mist om morgenen hvis håret mitt ser tørt ut.
Gjest Raptuza Skrevet 29. desember 2017 #3 Skrevet 29. desember 2017 Veksler på disse to sjampoene, Redken All Soft og L'Oreal professionel for farget hår: Balsamen jeg bruker er KMS Free Shape:
Gjest 123Sol Skrevet 29. desember 2017 #4 Skrevet 29. desember 2017 Fudge lilla shampo og balsam. Redken cat og redken extreme strenght builder. Hårspray.
Vampen Skrevet 29. desember 2017 #5 Skrevet 29. desember 2017 Jeg bruker veldig mye forskjellig, og bytter ofte på både shampoo, balsam og kur. Og jeg har litt for mange hyller fulle av hårprodukter. Men det er noen produkter jeg bruker nesten hver dag, og som det faktisk er katastrofe å gå tom for, og det er disse:
Gjest Peanut Skrevet 29. desember 2017 #6 Skrevet 29. desember 2017 Bruker Oribe Ultra Gentle Shampoo, Oribe Gold Lust Transformatove Masque, Oribe Gold Lust Conditioner og Oribe Gold Lust Nourishing Hair Oil til vanlig. Annenhver uke Oribe The Cleanse Shampoo og Oribe Essential Antidote Replenishing Conditioner. Vasker håret 1-2 ganger i uken.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Skrevet 30. desember 2017 Bruker Redken Extreme og Fudge Detox sjampo om hverandre, sammen med Redken All Soft balsam. Til styling bruker jeg Proff hårskum og spray, innimellom litt olje i tuppene. Anonymkode: f1df3...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå