AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Her kommer noen spørsmål jeg sliter med å finne svar på/ vil høre erfaringer om. Hvor gamle var dere når dere kjøpte deres første vibrator/sexleketøy? Jeg har bestilt min første idag, er 16år. Det er vel ikke aldersgrense på å kjøpe sånne ting/har dere tips ril hvordan skal jeg få til å hente pakken uten at foreldrene mine merker noe!? Anonymkode: 81181...600
Sphynx Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Det kommer an på. Kondomeriet har 16 år, noen andre erotiske butikker har 18 år. Jeg var 15 selv og kjøpte på kondomeriet. Får du hentelapp i postkassen, så får de vite om det, om du ikke alltid passer på å sjekke posten først
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Jeg tror jeg ikke var mer enn 12-13år max.Fant en slik gammeldags massasje vibrator til kroppen på et loppemarked. Som i praksis var en vibrator ganske lik Hitachi magic Wand. Tror jeg ga 10kr for den, og kjøpte den bare fordi den var så billig. Tenkte ikke på det som et sex-hjelpemiddel. Så når jeg kom hjem plugget jeg den i stikkontakten og prøvde den rundt om kring utepå klærne. Helt til jeg kom utenfor penishodet utenfor buksa. Der ble den en liten stund gitt til jeg fikk min første orgasme Etter det. Så har det blitt mage vibratorer gitt. Dette er over 20år siden. Anonymkode: 06e2d...a4b
Mymlen Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Fikk en liten søt vibrator i fargen knallgul av bestevenninnen min til 18-årsdagen! Dette er min første og eneste 1
WubWub Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Har litt forskjellige sexleketøy men det her var den første vibratoren ; https://www.sinful.no/fun-factory-moody-g5-oppladbar-vibrator
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 Var over 20 og tror den var lyseblå Anonymkode: c7f67...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå