Gå til innhold

Vi som gleder oss til Broen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den begynner 1. nyttårsdag på nrk1 :bolledeig:

Anonymkode: e2671...0bc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg!!! :mynona:

Anonymkode: ca3b3...dd6

Skrevet

Ja! Blir spennende!

:yvonne:

Anonymkode: 7bb8a...49d

Skrevet

Kan dere skrive et kort handlingsreferat fra sesong tre? Gidder ikke se hele på nytt. 

Anonymkode: dcf11...6e8

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere skrive et kort handlingsreferat fra sesong tre? Gidder ikke se hele på nytt. 

Morderen ble tatt. 

Anonymkode: ca3b3...dd6

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg! :jepp: 
Hvorfor står dere ikke frem med nick og står for at dere liker Broen da dere? Ikke noe å skamme seg for det. :fnise: 

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Den har jeg aldri sett hva handler det om?

Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg savner Kim Bodnia! Broen har ikke vært det samme etter at han ble bura inne, men jeg kommer nok til å se denne sesongen også.

Skrevet
3 timer siden, Calandria skrev:

Den har jeg aldri sett hva handler det om?

Krim, dansk og svensk side samarbeider om drapstilfellene og i mellom dem ligger den lange broen. :) 
*de har sine utfordringer privat også - det er litt av moroa* 

Savner Bodnia jeg også. Liker han veldig godt som skuespiller og han passer ypperlig sammen med Saga. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Savner Bodnia jeg også, synes også serien har tapt seg de siste sesongene, så vet ikke helt. Men, kommer nok til å se den, ja :)

Endret av Rumle
Skrevet

Blir jo nødt til det.  :)  

Skrevet

Har sett alle 3 sesongene de siste ukene for å friske opp hukommelsen til sesong 4. Gleder meg nesten som et barn.

Skrevet

Jeg gikk glipp av første sesongen nå. Ante ikke at den skulle gå, men skitt au. :) 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Imdb.com

Anonymkode: e2671...0bc

Skrevet

Ligger de første sesongene ute noe sted? Perfekt å binge litt før neste sesong kommer :yvonne:

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Sinnatagg skrev:

Ligger de første sesongene ute noe sted? Perfekt å binge litt før neste sesong kommer :yvonne:

De er tilgjengelig på nrk nett-tv

Anonymkode: ba928...a75

Gjest Faerunpedia
Skrevet

:yvonne: Noen som vet når den kommer på netflix? 

Skrevet

Kun sett sesong 1 og 2.

Det jeg irriterte meg over var at det i første halvdel av sesongen(e) så ut til at her må det være noen virkelige mesterhjerner som «drar i trådene». Men når man til sist får vite hvem disse «mesterhjernene» er, så er det bare helt ordinære personer som aldri ville greid å utføre de avanserte kriminelle/manipulative handlingene i begynnelsen. Fremstår som fullstendig urealistisk, faktisk helt latterlig.

Anonymkode: a0bd5...52d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fremstår som fullstendig urealistisk, faktisk helt latterlig. Anonymkode: a0bd5...52d

Ikke ødelegg for alle oss som gleder oss da du...? ;)  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...