Gå til innhold

Tips til sunne lunsjer, middager og kvelds?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboer er blitt enige om et nyttårsforsett. Og det er at vi skal bli sunnere og flinkere til å handle!

Tenker at vi gjør lurt i å sette opp en ukesplan sammen med hva vi skal ha til middag. Jeg jobber av og til kveld og noen ganger jobber han litt ut på ettermiddagen, så da kan vi heller prøve å planlegge litt enklere/raskere middager da. Kom gjerne med forslag! :) Vi liker det meste. Ønsker raske og sunne middager, men innimellom liker vi å gjøre det litt mer avansert også!

Har dere forslag til lunsj og kvelds også? Vi liker ikke stå opp for tidlig om morgenen, så da hiver vi heller i oss en banan eller noe annet enkelt (sunt). Ønsker helst tips til litt enkle lunsjretter som kan gjøres klar på forhånd da jeg må være tilgjengelig i lunsjen min (dumt å bruke tid på å lage til da, også får jeg ikke spist pga. noe oppstår). Han jobber ute, så det blir litt tungvint med for avansert lunsj. 

Han er ofte sulten til kvelden. Jeg spiser ikke like mye, men kjenner at jeg bør ha litt før jeg legger meg.. Har dere noen tips her? 

Anonymkode: cf46f...e7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stekt ris. Trenger bare sesamolje, kokt ris, frosne gulrøtter, noen egg, salt/pepper, frosne erter og soyasaus. Kan også lage den med kylling om en føler for å være mer spandabel. 

Anonymkode: 7ffe6...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...