Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #1 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har gjort en endring i kostholdet og spiser mye frukt og grønt og det brødet jeg spiser er veldig grovt. En konsekvens av dette er at jeg blir veldig hard i magen. Hva kan jeg spise som vil hjelpe på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 3. februar 2005 #2 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvor lenge har du fulgt dette kostholdet?? På meg tok det noen dager før det plutselig ble fart på sakene. Ikke all frukt er veldig bra for magen... pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #3 Del Skrevet 3. februar 2005 Drikker du nok vann? Det er nemlig kjempeviktig når du spiser en fiberrik kost, siden fibrene binder væske i tarmen. Minimum to liter væske pr dag, helst det meste vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #4 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm, drikker vel ikke nok vann nei...Jeg har holdt på med dette i litt over en måned tenker jeg....Kanskje det går seg til etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 4. februar 2005 #5 Del Skrevet 4. februar 2005 Både svisker og bananer kan sette fart i en gjenstridig mave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #6 Del Skrevet 4. februar 2005 Vann er kjempeviktig når du spiser mye fiber, så pass på at du får i deg noen store glass med vann gjennom dagen. Da går det så mye bedre med magen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #7 Del Skrevet 4. februar 2005 Takk for svar Bananer er innkjøpt og masse vann drukket så jeg håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 6. februar 2005 #8 Del Skrevet 6. februar 2005 Mye vann burde hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå