trinelise50 Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 (endret) Jeg har noen venner som alltid sier det kommer så så mange gjester når de invitere, og når vi kommer, der det bare de og oss. Er dette vanlig? Gjør du det? Jeg har flere venner som ikke gjør dette. Endret 28. desember 2017 av trinelise50
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Det spørs. Ikke ta en accept på facebook invitasjon som at de kommer for sikkert. Man må spørre de direkte om de kommer. Ikke verten sin feil at folk sier de kommer og ikke dukker opp. Jeg trykker ofte ja på facebook invites for å huske på invitasjonen, men det betyr ikke at jeg med hundre prosent sikkerhet kommer fordet. Anonymkode: 68e92...896
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 36 minutter siden, AnonymBruker said: Det spørs. Ikke ta en accept på facebook invitasjon som at de kommer for sikkert. Man må spørre de direkte om de kommer. Ikke verten sin feil at folk sier de kommer og ikke dukker opp. Jeg trykker ofte ja på facebook invites for å huske på invitasjonen, men det betyr ikke at jeg med hundre prosent sikkerhet kommer fordet. Anonymkode: 68e92...896 Da bør du kanskje trykke "kanskje" i stedet ?!?! Anonymkode: 4e738...507 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Da bør du kanskje trykke "kanskje" i stedet ?!?! Anonymkode: 4e738...507 Nå er det jo den motsatte vei ts spør om.. Hun blir invitert og for beskjed om at det er mange der, og når hun kommer, er det kun hun og verten, pluss kjærestene deres. Anonymkode: 95f70...777
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er det jo den motsatte vei ts spør om.. Hun blir invitert og for beskjed om at det er mange der, og når hun kommer, er det kun hun og verten, pluss kjærestene deres. Anonymkode: 95f70...777 Ja, men du forteller at du har den stygge uvanen at du trykker "kommer" uten at du har bestemt deg for å dra. Det er ganske respektløst. Da er det bedre å trykke "kanskje". Varsel får du likevel. Anonymkode: 4e738...507 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, men du forteller at du har den stygge uvanen at du trykker "kommer" uten at du har bestemt deg for å dra. Det er ganske respektløst. Da er det bedre å trykke "kanskje". Varsel får du likevel. Anonymkode: 4e738...507 eh nei. nå blander du brukere her. Anonymkode: 95f70...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå