AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Noen som har noen meninger om dette ? Utelukker dere det? Anonymkode: b7ec7...28b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Jeg unngår det ja. Det gjør selve sminken fin på, som en glatt maske, men det tetter jo porene fullstendig, som nettopp en glatt maske, så jeg har alltid masse blackheads og store porer med puss i etter en dag med silikon på huden. Og bruker jeg det to dager på rad får jeg kviser også og huden blir generelt veldig sliten og grå, ikke sunn og pustende og fresh av det. Anonymkode: 36bc4...7da
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg unngår det ja. Det gjør selve sminken fin på, som en glatt maske, men det tetter jo porene fullstendig, som nettopp en glatt maske, så jeg har alltid masse blackheads og store porer med puss i etter en dag med silikon på huden. Og bruker jeg det to dager på rad får jeg kviser også og huden blir generelt veldig sliten og grå, ikke sunn og pustende og fresh av det. Anonymkode: 36bc4...7da Ja jeg prøver å unngå det selv! Usikker på om jeg hadde reagert på alle typer , men reagerte hvertfall sterkt på dimethicone så og si øverst på ingredienslisten i en primer, kjente hvordan den tettet porene og fikk utbrudd hver gang jeg brukte den. Har du noen anbefalinger for en foundation uten da, eller bb- cream eller annet? Eller unngår du sminke helt? Anonymkode: b7ec7...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå