Gå til innhold

Pysj hele dagen, bare jeg som gjør det ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ett par dager i jula hvor jeg har gått i pysj hele dagen. Noen andre som også gjør det ? 

Anonymkode: d6bce...532

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er høyst uvanlig og du burde skjerpe deg.

Skrevet

Vi går aldri i pysj hele dagen, ikke engang barna (ikke om natten heller for den saks skyld, men om vi så hadde brukt det hadde det føltes helt unaturlig å bruke det på dagtid).

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Joda hadde  pysj på hele 1 dagen. Bare bytta til ny etter en dusj. Jeg er et pysj menneske og var jo bare meg og en unge hjemme. Så masse film  og koset oss. Var drittvær ute så det plaget ingen  

Skrevet

Hadde følt at jeg myglet om jeg dasset rundt i pysj i dagesvis. Trenger å komme meg ut av huset, gå turer i naturen og få frisk luft. Kan godt gå i behagelige klær, men det må være presentabelt. Pysj hele dagen er typisk deppa-følelse for meg, blir dyster inni meg og føler meg uopplagt.

Anonymkode: 517d6...440

Skrevet

Jeg klarer bare ikke å gå i pysjamas hele dagen. Dagen blir helt ødelagt da og jeg føler at jeg ikke klarer å våkne helt

Skrevet

Jeg jan fint gå i pysj hele dagen, i hvert fall pysjbukse. Dette kan jeg gjøre selv om det ikke er jul også. Ser ingen forskjell i en pysjbukse og en joggebukse, da jeg ikke sover med pysj om natta :-)

• Liker 1
Skrevet

Fra jeg kom hjem på kvelden julaften (kl. 2 natt til 1. dag) og frem til ettermiddagen 2. dag så gikk jeg bare i pysjen.
Jeg orket rett og slett ikke å ta meg til noe annet enn å daffe med filmer på tv i pysjen,
og selv om det kan virke både det ene og det andre på folk så gir jeg en lang F i det :P 
Veldig digg er det!
Hvert fall etter hektiske dager i butikkjobb nå før jul, så var det godt å bare gjøre ingenting! :nori:

Anonymkode: 73c8d...585

• Liker 4
Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg blir lat og sløv i pysj. Kroppen går i hvilemodus så fort den kommer på, så hvis jeg skal få noe ut av dagen må jeg få på meg ordentlige klær når jeg står opp.

Skrevet

Har ingen pysj. Men det er mange dager jeg bare har gått rundt i strømpebukse og T-skjorte. 

Anonymkode: c4c24...18d

Skrevet

Sover naken så pysj er byttet ut med joggebukse og teskjorte hele dagen :) Har jeg besøk så skifter jeg så klart. 

Anonymkode: e12a5...e4f

Skrevet

Synes det er helt normalt jeg, går alltid i pysj hjemme. I mitt kultur går vi alltid i pysj selv ute i en hverdag. Folk ser så rart på meg når jeg går ut og handler slikt (går bare slik når jeg ikke skal ut for å møte noen/spesielle anledninger) :fnise:

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Når jeg er inne går jeg bare i joggebukser.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det hadde jeg aldri klart, da er det bedre med joggebukse.

Skrevet

Jeg skal gravlegges i min. 

Bruker sjeldent vanlige klær hjemme alene, kun hvis jeg bare er hjemom og må dra igjen om en times tid eller noe 

• Liker 1
Skrevet

Jeg går i designerkjole hver dag nå i julen og min herre går i kjole og hvitt. Vi er da ikke bumser og fantepakk heller! 

Anonymkode: b828e...c5e

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg kler alltid på meg vanlige klær. Ikke noe joggebukse heller. Føler meg bare som verdens største slask hvis jeg går rundt sånn

Anonymkode: 97e95...535

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nei aldri forstått det der. Tar gjerne på meg tights og en lang myk genser slik at det er mykt og behagelig, men ikke soveklær.

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Må si også for meg er ukke pysj sove klær. Det er koseklær. Pysj sover jeg ikke i. Får faktisk gjort  mere hjemme i pysj enn i vanlig klær. He he.

Skrevet

Sliter med kroniske sykdommer og fatigue..... så ja jeg har mange dager i pysj/joggebukse. Fant noen fine joggebukser i ull på Cubus, som jeg bruker. Ser litt mer kledd ut.....

Anonymkode: aabe4...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...