Gå til innhold

Hvorfor tror dere at menn kommer til KG for å rakke ned på kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tror dere at menn kommer til KG for å rakke ned på kvinner?

Hva slags menn tror du får glede av å prøve å gi kvinner komplekser pga utseende? Som synes det er gøy å fortelle kvinner at de ikke lenger er attraktive etter de har fyllt 25.  Som synes det er gøy å fortelle kvinner at de generelt er udugelige til alt. 

Anonymkode: 5f758...48d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

* noen menn.

Ikke skjær oss alle over én kam, er du grei!

• Liker 5
Skrevet

Jeg tipper; bitterhet og ensomhet. 

Om man har det vondt med seg selv så er det lettere å finne eksterne syndebukker for sine personlige problemer og utfordringer fremfor å tak i det selv og faktisk jobbe seg ut av elendigheten. 

• Liker 7
Skrevet

Tror ikke de KOMMER hit for å rakker ned på kvinner. Jeg tror de kommer hit og ser noen tråder om menn, så starter de deres egne tråder om kvinner. 

Anonymkode: bdbc7...5bd

• Liker 1
Skrevet

Gjesp enda en slik tråd.

Anonymkode: 2b039...d7a

Skrevet (endret)

Jeg tror det er ganske mislykkede menn med dårlig selvtillit, manglende erfaring med kvinner, gjerne ganske sosialt klønete, muligens temmelig venneløse og generelt usjarmerende framtoning og framferd. Kapital er også en mangelvare, både kulturell og økonomisk. 

Alternativt er de ikke menn i det hele tatt, men kvinner som later som om de er menn og som liker å trolle av mangel på andre ting å gjøre - tragisk det også! 

Endret av Ullvott
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee said:

* noen menn.

Mente ikke å henge ut alle menn. Klart det finnes fine menn på KG.☺

Anonymkode: 5f758...48d

Skrevet

De ble kicka ut av mannegruppa Ottar for sjikane og trenger en avveksling fra 4chan og reddit.

Hovedsaklig menn som har dårlig dametekke, halvparten er jomfruer og det er jo ikke så rart med sånne holdninger :roll:

Anonymkode: af2e8...113

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De ble kicka ut av mannegruppa Ottar for sjikane og trenger en avveksling fra 4chan og reddit.

Hovedsaklig menn som har dårlig dametekke, halvparten er jomfruer og det er jo ikke så rart med sånne holdninger :roll:

Anonymkode: af2e8...113

Gjesp 

Anonymkode: 2b039...d7a

Skrevet

Små peniser

Anonymkode: 1fc84...3d3

• Liker 2
Skrevet

Det er jo åpenbart at det er den samme mentaliteten som ligger bak blant annet mobbing, altså å forsøke å heve seg selv ved å holde andre nede. Noe som selvsagt også gjelder kvinnene som oppretter hatetråder om menn. 

Anonymkode: 5f5b2...b8f

Skrevet
2 hours ago, Jerry Lee said:

* noen menn.

Hun spesifiserer hvilke menn/tråder hun mener. Det går da helt tydelig frem av teksten i HI.

Anonymkode: f348e...d8c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke på KG for å rakke ned på kvinner. Jeg er på KG fordi jeg vil skjenne på kvinner som utelukkende arbeider for kvinnesak, selv om tiden er for lengst forbi da kvinner hadde det verst.

Anonymkode: a1b7a...f61

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke på KG for å rakke ned på kvinner. Jeg er på KG fordi jeg vil skjenne på kvinner som utelukkende arbeider for kvinnesak, selv om tiden er for lengst forbi da kvinner hadde det verst.

Anonymkode: a1b7a...f61

Uff ja, er tiden da menn fikk skjenne så mye de ville på kvinner forbi? Får dere ikke lov å banke og voldta oss heller, eller bestemme over hele husholdningsbudsjettet alene? 

Anonymkode: a4cd2...be4

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror det er menn med mye komplekser og lav selvtillit som lager disse trådene. 😏

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er for kjedelig å rakke ned på kvinner på et nettsted der få kvinner ferdes. Der er det ingen respons å få.

• Liker 2
Skrevet

Uføretrygded, isolerte, single

De var deprimerte lenge, men på et tidspunkt ble tristheten til hat og sinne. Dete r fortsatt dem selv som ikke forsøker få et bedre liv, men det er mer behagelig for dem å skylde på kvinner

Anonymkode: 94ff8...aa3

Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på dem. Jeg elsker kvinner. Alt ved dem. Alle aldre. Med og uten klær. Jeg vil ha dem rundt meg hele tiden. 

Anonymkode: ceadc...62a

• Liker 1
Skrevet

Er i hvert fall begrenset med hva de kan ha oppnådd i livet når de føler seg som konger fordi de klarer å provosere noen på internett ved å komme med nedlatende kommentarer.

Ikke akkurat et sunt sinn heller når de får glede av at andre bli frustrert eller enda verre lei seg. 

Anonymkode: 3f364...5f5

• Liker 2
Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...