AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Hei! Fikk ny sykemelding av legen den 14 desember og sendte sammen dagen inn del D for utbetaling av sykepenger til nav. Før denne sykemeldingen har jeg vært sykemeldt i 2 måneder. Har enda ikke hørt noe fra Nav om at de har mottatt del D og har heller ikke mottatt sykepenger. Når kan jeg forvente svar? Tar det lengre tid siden det er jul? Anonymkode: abd2a...1d1
Mokkilokki Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Så fort går det ikke, har jo vært jul også. Ring og høre med de om den er registrert. Det hoper seg fort opp når det er hellidager som denne mnd.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Jeg ble sykemeldt i august. Del D kom endelig etter 12 (!) samtaler mellom nav og arbeidsgiver 11.desember. Enda ikke fått utbetalt sykepenger. Anonymkode: f9c57...cf3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Den er grei! Sist jeg leverte den inn tok det 4 dger fra den var sendt inn til jeg fikk penger:) Anonymkode: abd2a...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå