AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Jeg er helt skjelven nå.. gadd ikke ta test på første morgenenurin i dag tidlig.. Men tok en da jeg gikk på do gang nr 2.. rundt kl 11.. den var negativ etter 3-4 min.. pleier stort sett gå inn etter 10 min før å sjekke igjen men gjorde ikke det i dag.. når jeg derimot gikk inn nå var den positiv ? Og ikke skyggestrek for den er tydelig rosa.. tok en ny med en gang.. Og den er også negativ.. Kan kanskje se en liten skygge.. den har ligget i 5 min.. Har aldri opplevd falsk positiv før... skygger ja.. Men ikke rosa og så tydelig.. den er nye tydeligere i virkeligheten. Hva tror dere? Anonymkode: 7e588...1ce
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Tester som har ligget så lenge er ikke gyldige. Ta en ny 👌🏼 Anonymkode: 3d03a...c41 8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Har lest at prøvene ikke er gyldige etter 10 minutt. Anonymkode: f2caa...eef
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tester som har ligget så lenge er ikke gyldige. Ta en ny 👌🏼 Anonymkode: 3d03a...c41 Ja har jo lest det samme.. Men har tatt sikkert 200 tester i mitt liv, og aldri opplevd en falsk en.. Pleier alltid sjekke etter tidsfristen også.. Får se i morgen tidlig.. Håpe håpe Anonymkode: 7e588...1ce
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Du må nok bare ta en ny test,helst etter å ha gått noen timer uten å tisse. Etter tidsfristen blir alle testene positive hvis man lar de ligge lenge nok,så den på bildet er ikke mulig å tolke. Anonymkode: 55769...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må nok bare ta en ny test,helst etter å ha gått noen timer uten å tisse. Etter tidsfristen blir alle testene positive hvis man lar de ligge lenge nok,så den på bildet er ikke mulig å tolke. Anonymkode: 55769...a7e Alle blir ikke det nei.. Jeg har prøvd alle merker og har sjekket alle flere timer senere.. aldri opplevd at en test som har blitt liggende har blitt positiv.. Anonymkode: 7e588...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle blir ikke det nei.. Jeg har prøvd alle merker og har sjekket alle flere timer senere.. aldri opplevd at en test som har blitt liggende har blitt positiv.. Anonymkode: 7e588...1ce De fra Babyplan blir ihvertfall det.Samme med A1 og Clearblue. Anonymkode: 55769...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De fra Babyplan blir ihvertfall det.Samme med A1 og Clearblue. Anonymkode: 55769...a7e Hvorfor kommer du med påstander som er helt uriktige ? Alle mine tester fra de siste 5 dagene ligger på hylla på badet . Kanskje 10 stk.. de er alle like blendahvite alle sammen.. Har brukt babyplan sine i alle år. Og hverken jeg eller noen jeg kjenner har opplevd positiv test etter fristen.. Jeg påstår ikke at min test er gyldig.. Men å komme med påstander som er fullstendig feil er bare dumt.. Anonymkode: 7e588...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer du med påstander som er helt uriktige ? Alle mine tester fra de siste 5 dagene ligger på hylla på badet . Kanskje 10 stk.. de er alle like blendahvite alle sammen.. Har brukt babyplan sine i alle år. Og hverken jeg eller noen jeg kjenner har opplevd positiv test etter fristen.. Jeg påstår ikke at min test er gyldig.. Men å komme med påstander som er fullstendig feil er bare dumt.. Anonymkode: 7e588...1ce Hvorfor tar du vare på negative tester? Anonymkode: 81d52...8e2 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar du vare på negative tester? Anonymkode: 81d52...8e2 Fordi jeg legger de der mens jeg venter på svaret.. også blir de bare liggende.. Har separat toalett uten søppelbøtte og tar med småsøppel sånn nå og da. Er ikke sånn at jeg samler på dem Anonymkode: 7e588...1ce
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer du med påstander som er helt uriktige ? Alle mine tester fra de siste 5 dagene ligger på hylla på badet . Kanskje 10 stk.. de er alle like blendahvite alle sammen.. Har brukt babyplan sine i alle år. Og hverken jeg eller noen jeg kjenner har opplevd positiv test etter fristen.. Jeg påstår ikke at min test er gyldig.. Men å komme med påstander som er fullstendig feil er bare dumt.. Anonymkode: 7e588...1ce Fra Babyplans egne nettsider: Kan testresultatene avleses etter mer enn 5 minutter? Nei. Testresultatene skal avleses innen 5 minutter. Selv om et positivt resultat ikke bør forandres på flere dager, kan et negativt resultat forandres til et falskt positivt resultat i løpet av noen minutter etter avlesningstiden er slutt. Det beste er å alltid avlese resultatet ved testti - den 5 minutter, og deretter kaste testen;dette for å unngå forvirring Anonymkode: 55769...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #12 Skrevet 28. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fra Babyplans egne nettsider: Kan testresultatene avleses etter mer enn 5 minutter? Nei. Testresultatene skal avleses innen 5 minutter. Selv om et positivt resultat ikke bør forandres på flere dager, kan et negativt resultat forandres til et falskt positivt resultat i løpet av noen minutter etter avlesningstiden er slutt. Det beste er å alltid avlese resultatet ved testti - den 5 minutter, og deretter kaste testen;dette for å unngå forvirring Anonymkode: 55769...a7e Det Kan, ja. Men du påstår at det alltid skjer og det er feil. Har aldri opplevd det på flere hundre tester og heller aldri hørt om noen som har opplevd det. Anonymkode: 7e588...1ce
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #13 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det Kan, ja. Men du påstår at det alltid skjer og det er feil. Har aldri opplevd det på flere hundre tester og heller aldri hørt om noen som har opplevd det. Anonymkode: 7e588...1ce Jeg har alltid fått positivt resultat på Babyplan etter at fristen er gått ut,når jeg har kastet dem. Å avlese tester etter fristen har jeg aldri gjort,nettop fordi det står i bruksanvisningen at de er ugyldige. Uansett hvordan du vender og vrir på det: Det eneste du kan gjøre er å ta en ny test og denne gang være nøye med å avlese den innen fristen. Anonymkode: 55769...a7e 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #14 Skrevet 28. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid fått positivt resultat på Babyplan etter at fristen er gått ut,når jeg har kastet dem. Å avlese tester etter fristen har jeg aldri gjort,nettop fordi det står i bruksanvisningen at de er ugyldige. Uansett hvordan du vender og vrir på det: Det eneste du kan gjøre er å ta en ny test og denne gang være nøye med å avlese den innen fristen. Anonymkode: 55769...a7e Det er planen ja Anonymkode: 7e588...1ce
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja har jo lest det samme.. Men har tatt sikkert 200 tester i mitt liv, og aldri opplevd en falsk en.. Pleier alltid sjekke etter tidsfristen også.. Får se i morgen tidlig.. Håpe håpe Anonymkode: 7e588...1ce Jaja, en gang skal være den første. Husk å teste på morgenurin i morgen, og ta tiden før du leser av. Er den ikke positiv etter 5 minutter, vil et eventuelt positivt utslag etter lengre tid være falskt. Anonymkode: 69737...a54 1
blomst12 Skrevet 28. desember 2017 #16 Skrevet 28. desember 2017 Jeg har testet litt (mye) når jeg har prøvd å bli gravid. Aldri blitt positive etter frist hvis jeg ikke har vært gravid. Så tydelig forskellige erfaringer her. Lykke til videre!
Gjest N-Nøff Skrevet 9. januar 2018 #18 Skrevet 9. januar 2018 Det må være hcg tilstede for at det skal komme en strek.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå