AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Burde jeg bare la det ligge? Jeg avslutta relasjonen fordi det var så mye frem og tilbake. Nå angrer jeg, tenker ikke på annet enn han. Er 8 mnd siden. Han er med en ny dame nå, vet ikke om det er offisiellt eller ikke, men vet at de henger sammen. Virker jeg helt dust om jeg sier hva jeg føler? Er ikke sikkert han vil ha meg uansett men Anonymkode: 4bb19...5ad
Eplemos Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Det var visst god grunn nok til å avslutte ting for 8 måneder siden, så sikker på at du ikke bare vil ha han fordi han har fått seg ny dame?
carmen81 Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Han har ei ny og du vil ha han. Hvorfor det? Hvorfor vil du ha en fyr som vil ha en annen enn deg? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 La det ligge, å slutt å gå etter mannfolk som er opptatt.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 La det ligge. Gjort er gjort, du gikk glipp av sjansen til å fortelle han hva du følte før og kan ikke komme med det nå når han har ny dame. Hvordan hadde du syns det hadde vært om du endelig hadde møtt en ny fin fyr og han kom å spolerte det hele å sa han fortsatt hadde følelser for deg? Siden det var mye frem og tilbake med dere så var han nok uansett ikke interessert nok i å bli noe seriøst med deg, så la han være i fred med dama han faktisk vil noe seriøst med. Anonymkode: 2dc14...665 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 Skjønner du har det vanskelig. Hvorfor du valgte å gjøre det slutt, er det bare du som vet. Men det var nok en grunn til det.. Er selv i den situasjonen at jeg gjorde det slutt for et par mnd siden med kjæresten min. Det var og er fryktelig vanskelig. Vet at muligheten for å gå tilbake fremdeles er der, og fristelsen er stor. Samtidig er det viktig å huske på hvorfor jeg valgte å forlate han. Det samme gjelder deg også. En dag vil du nok treffe en du passer bedre med....:) Stor klem Anonymkode: e21c0...bd2 1
Ramona Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 Gå videre før du ender opp med å sende han en kokt kanin. Han er ikke mannen for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 2 timer siden, Eplemos skrev: Det var visst god grunn nok til å avslutte ting for 8 måneder siden, så sikker på at du ikke bare vil ha han fordi han har fått seg ny dame? ??? Hvordan kan du vite hvem ts er? Anonymkode: 38488...f3d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 leste feil Anonymkode: 38488...f3d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 Hvorfor var det frem og tilbake??? Du sier ingenting om hva som skjedde. Vanskelig å vite om dama er rebound eller om hun er ei han liker bedre... Dette ser bare du. Anonymkode: 59ee3...1bd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 Men kjære deg. Han vil jo ikke ha deg. Ha selvrespekt og gå videre. Glem denne fyren, det er plenty av fisk i havet. Anonymkode: 4d7aa...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå