AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Lurer på hvordan man kan få så glatt hår, produkter, hår rutine, sjampo, hårmaske, behandling? .... Har hørt om noe som heter keratin behandling? Kan man gjøre det hjemme? Anonymkode: 25269...93d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Jeg har prøvd rettetang men det utgjør minimal forskjell. Er fortsatt hårtuster som stikker ut men mangler kanskje noe produkter? Anonymkode: 25269...93d
Forundret.. Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Mitt er/ var sånn naturlig. Jentungen sitt er likt. Mitt endret seg litt etter siste graviditet, har fått litt fall. Håper fallet blir værende etter endt ammeperiode og hormoner er i sjakk igjen.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Rettehårbørste gjør susen. Sliter mindre på håret enn rettetang også 🙏🏻 Denne har jeg https://www.lyko.no/dafni/dafni-hair-straightener-brush?gclid=EAIaIQobChMIsZaqxPXC1wIVncmyCh1uSASKEAQYASABEgLFLvD_BwE og håret blir like glatt som det på bildet. Bruker også John Frieda anti frizz shampoo og balsam. Anonymkode: 8cadb...627
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 Kerasilk behandling. Er en slags antipermanent. Flere frisører tilbyr dette. Er en krem de blander i håret og bruker rettetang for å få det helt glatt og så blir det sånn tar sykt lang tid da. Anonymkode: b71a0...968 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 Jeg har slikt hår når jeg nylig har vært hos frisøren og fått klipt bort de slitte tuppene. Det viktigste er gener, som man selvfølgelig ikke kan noe for. Det nest viktigste er kosthold. Håret fra den perioden jeg var veldig stressa og levde på sjokolade og kaffe var håret som vokste ut mye mattere enn før og etter, og dette endret seg ikke før det passerte midja og ble klipt vekk. Det siste er hvordan man behandler håret, eller heller hvordan man ikke behandler håret. Jeg gjør minst mulig med håret mitt. Jeg farger ikke, striper ikke, føner ikke, retter ikke, krøller det omtrent hvert skuddår. Jeg vasker det litt oftere enn en gang i uken, og da pakker jeg det inn i en håndduk til det slutter å dryppe, og så lar jeg det lufttørke. Aller fines blir håret dersom jeg rister litt på det mens det tørker. Når håret er helt tørt børster jeg det varsomt, og da blir det som på bildet. Anonymkode: 1ef87...a68
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 Jeg har prøvd brazilian blowout og det var bortkastese penger. Den eneste måten å få det permanent er antipermanent og det ødelegger håret totalt. Jeg bruker derfor rettetang Anonymkode: b6573...2dd
ElineRB Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 Jeg har tatt keratin behandling hos hendrix hair i Stavanger. Det er en blanding de smører på håret og etterpå retter de håret nøye. Det lukter som stålull. Så gikk jeg hjem og sov med det og dusjet på vanlig måte dagen etter behandlingen. Håret mitt er HELT rett. Jeg brukte rettetang hver dag på lugg og hår rundt ansiktet før behandlingen så dette sparte meg mye tid. Jeg tok behandlingen i august og nå i desember har håret vokst såpass mye at mitt naturlige fall/krøller kommer frem igjen. Jeg syns mitt hår er sunnere nå enn før. Jeg har omtrent ikke varmebehandlet håret på 4/5mnd. Unntaket er når jeg skal krølle håret og det er stort sett bare på fest. Jeg skal tilbake i januar for å gjøre det igjen på etterveksten min. For meg har dette vært veldig tidbesparende og jeg føler jeg fin på håret hver dag. Det koster litt, men jeg syns absolutt det er verd det. Da jeg bestilte time for dette så var det ikke oppgitt på deres hjemmesider så jeg sendte bare frisøren jeg pleier å dra til en mail og spurte om dette var noe hun kunne fikse. Så om du har en fast frisør som kjenner ditt hår så anbefaler jeg deg å ta kontakt med han/henne for å høre om de kan fikse det for deg. Ellers så anbefaler jeg hendrix hair Stavanger på det varmeste! Mange videoer om dette på youtube om du søker der. Masse lykke til =) 1
Sandie Skrevet 29. desember 2017 #9 Skrevet 29. desember 2017 Hos frisør: Keratin-behandling. Hjemme: Prøv med godt kosthold,en god hårkur,varmebeskyttende produkt og bruk av rettetang etter føning.Rettetangen må ha høy nok varme,ellers blir resultatet mer krusete. Ellers har jeg inntrykk av at helt rett hår som det på bildet,ofte finnes på barn og de som aldri har tatt noen sterke kjemiske behandlinger på håret sitt.Jeg hadde slikt hår frem til jeg var 12-13 år.Da tok jeg permanent for første gang,og etter det har jeg stripet og bleket det endel opp igjennom årene.Har aldri fått det like rett igjen etter det.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Skrevet 31. desember 2017 Jeg får sånt hår etter bruk av varmebeskyttende leave-in balsam. Har du mange småhår som stikker ut så er det enten fordi håret ditt er i en periode hvor det vokser mye og derfor får mange korte hårstrå, eller så er håret ditt slitt. Hårstrå som er knekt vil ikke rettes og bør kuttes av. Anonymkode: ddfb8...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå