AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Del Skrevet 28. desember 2017 Er på jakt etter anti age. Enten fuktighets krem eller serum. Gjerne koreansk eller organisk men ikke et must Jeg er 30 år, ikke solskadet hud men begynt å få litt rynker. Har sensitiv kombinasjonshud og sliter med å finne hudprodukter jeg ikke får acne av. Skriv gjerne din alder og hudtype sammen med produkterfaringen din. På forhånd tusen takk for tips Anonymkode: d0dba...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #2 Del Skrevet 29. desember 2017 Mitt beste tips er å bruke solfaktor i ansiktet hver dag hele året. Produkter med Retinol og vitamin C er også bra. De beste Retinol produktene får du resept på av lege, disse hjelper også mot sminke. Jeg er ellers ganske glad i Ole Henriksen sine produkter. Men det er ikke sikkert at disse passer for deg. Anonymkode: 05ca8...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #3 Del Skrevet 29. desember 2017 Skulle stå acne og ikke sminke 😂 Anonymkode: 05ca8...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #4 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg tviler sterkt på at du som 30-åring begynner å få rynker! Sannsynligvis har du bare normale smile"rynker", og fine linjer - om noe! Jeg er 50, og har knapt rynker enda. For øvrig finnes ikke en eneste krem som forhindrer rynker. Det er bare noe industrien narrer folk til å tro på for å tjene penger. Det spiller ingen rolle om du bruker en fuktighetskrem til 100,- eller 1000,- kroner. Anonymkode: fddf7...2b4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #5 Del Skrevet 29. desember 2017 Solfaktor, fuktighetskrem, omega3, vann, søvn, mosjon. Bare ikke innbill deg at du kan smøre deg ung. Anonymkode: da8f2...00e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #6 Del Skrevet 29. desember 2017 Produkter som gir masse fukt, eks Klairs toner. Prøv deg frem med fuktighetskremer med enten vann eller fett, og se hva som fungerer best på huden din (hva du trenger mest..). Jeg har gått over til koreansk kosmetikk, huden min har blitt mye bedre og sinnarynka mye(!) mindre. Anonymkode: 3de66...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 29. desember 2017 #7 Del Skrevet 29. desember 2017 Jeg er 33 og bruker masse forskjellig fra Elizabeth Arden Pro. Super fornøyd! Ikke så mye som en eneste kråketå 😂 koster endel, koster enda mer tid men vel verdt det. Dette er den eneste serien jeg noensinne har tålt... se etter produkter med riktig innhold! Retinol, a,e,C vitaminer, hy.syre etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #8 Del Skrevet 30. desember 2017 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tviler sterkt på at du som 30-åring begynner å få rynker! Sannsynligvis har du bare normale smile"rynker", og fine linjer - om noe! Jeg er 50, og har knapt rynker enda. For øvrig finnes ikke en eneste krem som forhindrer rynker. Det er bare noe industrien narrer folk til å tro på for å tjene penger. Det spiller ingen rolle om du bruker en fuktighetskrem til 100,- eller 1000,- kroner. Anonymkode: fddf7...2b4 Jo, det finnes - men ikke disse produktene og fuktighetskremene som markedsføres som "anti-age". Solkrem, vitamin-c og tretinoin er alle kremer/produkter som har bevist effekt mot rynker. Anonymkode: 7eec1...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #9 Del Skrevet 31. desember 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det finnes - men ikke disse produktene og fuktighetskremene som markedsføres som "anti-age". Solkrem, vitamin-c og tretinoin er alle kremer/produkter som har bevist effekt mot rynker. Anonymkode: 7eec1...e0e Det kan jeg være enig med deg i. Det som spiller størst rolle for hvor fort man eldes, er arv/gener, kosthold, søvn, inntak av vann, solbeskyttelse og normal hygiene. Jeg tror at det verste man kan gjøre mot huden sin er overdreven soling og å kline på seg masse sminke hver dag som ikke gir huden mulighet til å puste. Anti age-produkter og andre remedier er kun laget for å få folk til å bruke penger. Anonymkode: fddf7...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #10 Del Skrevet 31. desember 2017 Beste hudpleietips er høy solfaktor, drikke nok vann, spise sunt, og godt humør Anonymkode: 83b7f...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 31. desember 2017 #11 Del Skrevet 31. desember 2017 Etter å ha lest denne artikkelen på Forskning.no, bør man vel kanskje prøve ut denne kremen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #12 Del Skrevet 31. desember 2017 1 time siden, Million skrev: Etter å ha lest denne artikkelen på Forskning.no, bør man vel kanskje prøve ut denne kremen? Sitat Ansiktsserumet motvirker de dypere linjene og rynkene man vanligvis ser hos kvinner fra 35 år og eldre. «Vanligvis»? Anonymkode: 8a390...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Skrevet 31. desember 2017 #13 Del Skrevet 31. desember 2017 2 timer siden, Million skrev: Etter å ha lest denne artikkelen på Forskning.no, bør man vel kanskje prøve ut denne kremen? Synd dem kun har brukt No7 og placebo. Hadde vært interessant å se hvordan Elixir, EA Pro, Elimis,Dermaceutic etc hadde gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #14 Del Skrevet 31. desember 2017 Frukt og bær, og skikkelig hydrering (sitronvann, kokosnøtt-vann, agurkjuice og annen grønnsaksjuice). Hva vi spiser påvirker huden mere enn noe annet. Anonymkode: 70a43...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #15 Del Skrevet 31. desember 2017 På 29.12.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev: Produkter som gir masse fukt, eks Klairs toner. Prøv deg frem med fuktighetskremer med enten vann eller fett, og se hva som fungerer best på huden din (hva du trenger mest..). Jeg har gått over til koreansk kosmetikk, huden min har blitt mye bedre og sinnarynka mye(!) mindre. Anonymkode: 3de66...eda Tar gjerne i mot tips på koreanske produkter altså Har lest mye om det og skjønt at det er super effektivt (det hjalp meg på uren hud ila 2 mnd bedre enn noe annet over flere år!) men syntes det er så mange produkter og vanskelig å velge. Jeg har sensitiv hud som lett blir blank men oppleves tørr med enkelte sminkeprodukter på i enkelte områder så det er vel det som heter komibnasjonshud. Men sensitiv, reagerer med kviser på mange produkter. Anonymkode: d0dba...706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #16 Del Skrevet 31. desember 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: Det kan jeg være enig med deg i. Det som spiller størst rolle for hvor fort man eldes, er arv/gener, kosthold, søvn, inntak av vann, solbeskyttelse og normal hygiene. Jeg tror at det verste man kan gjøre mot huden sin er overdreven soling og å kline på seg masse sminke hver dag som ikke gir huden mulighet til å puste. Anti age-produkter og andre remedier er kun laget for å få folk til å bruke penger. Anonymkode: fddf7...2b4 Hud puster ikke. Det at en går med sminke vil ikke påvirke rynker så lenge en sikrer at huden får nok fukt. Anonymkode: 7eec1...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2018 #17 Del Skrevet 1. januar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar gjerne i mot tips på koreanske produkter altså Har lest mye om det og skjønt at det er super effektivt (det hjalp meg på uren hud ila 2 mnd bedre enn noe annet over flere år!) men syntes det er så mange produkter og vanskelig å velge. Jeg har sensitiv hud som lett blir blank men oppleves tørr med enkelte sminkeprodukter på i enkelte områder så det er vel det som heter komibnasjonshud. Men sensitiv, reagerer med kviser på mange produkter. Anonymkode: d0dba...706 Jeg tør ikke anbefale spesielle produkter siden vi ikke har samme hudtype, men søk på forskjellige blogger, der er mange gode tips. Eks denne http://maritaextensions.blogg.no/ Anonymkode: 3de66...eda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. januar 2018 #18 Del Skrevet 2. januar 2018 På 31.12.2017 den 17.47, AnonymBruker skrev: Tar gjerne i mot tips på koreanske produkter altså Har lest mye om det og skjønt at det er super effektivt (det hjalp meg på uren hud ila 2 mnd bedre enn noe annet over flere år!) men syntes det er så mange produkter og vanskelig å velge. Jeg har sensitiv hud som lett blir blank men oppleves tørr med enkelte sminkeprodukter på i enkelte områder så det er vel det som heter komibnasjonshud. Men sensitiv, reagerer med kviser på mange produkter. Anonymkode: d0dba...706 Jeg har sensitiv-isj (på grunn av bruk av Epiduo) kombohud, er 33 år. Jeg får en del ''gratis'' ifbm anti age og Epiduo, siden den inneholder retinol. Mitt hovedfokus for huden min er å gi den nok fukt, siden lite fukt = mer linjer over tid. Jeg bruker følgende produkter akkurat nå: Kohakuhada Lotion Extra Moist banila co. Mrs. Flower and Mr. Honey Essence Oil (ser ut som om den er utsolgt over alt nå...og jeg er tom! ) The Ordinary ''Buffet'' (anti age og fuktighetsgivende) Rosette Ceramide Gel La Roche Posay Effaclar Mat Cerave PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. januar 2018 #19 Del Skrevet 3. januar 2018 På 29.12.2017 den 20.52, AnonymBruker skrev: Solfaktor, fuktighetskrem, omega3, vann, søvn, mosjon. Bare ikke innbill deg at du kan smøre deg ung. Anonymkode: da8f2...00e Da har du ikke prøvd ahasyrer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #20 Del Skrevet 3. januar 2018 17 timer siden, Peonjenta skrev: Da har du ikke prøvd ahasyrer. Jo det har jeg. Anonymkode: da8f2...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå