Arkana Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Den nye brusen som kom for litt siden, Mountain Dew. De reklamerer med at det er "en annerledes brus". Jeg synes den smaker akkurat som 7up. Ikke noe annerledes ved det, hadde forventet noe litt mer spesielt. Men den var god da.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Greia med Mountain Dew er vel at den inneholder kaffein? Ellers en helt vanlig sitronbrus.
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Aha! Så det er sitronbrus den smaker. Har ennå ikke testet den ut,..men jeg har smakt den nyeste Fantaen, og den er veldig god!
Tuddelidu Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 Den nye fantaen (fanta free) inneholder aspartam :-?
Midnattsol Skrevet 3. februar 2005 #7 Skrevet 3. februar 2005 Mountain Dew Minner meg om ferie i USA.
~sikka~ Skrevet 3. februar 2005 #8 Skrevet 3. februar 2005 Har drukket masse Mountain Dew i Nord-Amerika, fikk skikkelig backflash når jeg så den hadde kommet hit... nammis :D
ringblomst Skrevet 4. februar 2005 #9 Skrevet 4. februar 2005 Mountain Dew minner også meg om USA - og er enig i at den ikke er noe helt annerledes enn bruser som allerede er på markedet. Selv synes jeg den er for tam i smaken og har for mye kullsyre.
Tuddelidu Skrevet 4. februar 2005 #10 Skrevet 4. februar 2005 Jeg synes den er god jeg. Og den minner meg om Finland
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2005 #11 Skrevet 4. februar 2005 Den nye fantaen (fanta free) inneholder aspartam :-? Alle sukkerfrie produkter har jo det. Jeg venter med paranoiaen til de faktisk vet om det er farlig.
Gjest happyending Skrevet 5. februar 2005 #12 Skrevet 5. februar 2005 Fanta free hørtes ikke noe godt ut :S Jeg og eksen var på ferie i usa for noen år siden og da kjøpte vi et brett med mountain dew som vi hadde på hotellrommet... Det brettet stod der fullt minus 2 når vi reiste derfra også.. Den var IKKE god... :/
stikkelsbær Skrevet 6. februar 2005 #13 Skrevet 6. februar 2005 Jeg har også drukket Mountain Dew på ferie i USA, og likte den da :-) Men synes den smakte litt annerledes her hjemme? Eller er det bare noe jeg innbiller meg..?
Gjest happyending Skrevet 6. februar 2005 #14 Skrevet 6. februar 2005 Brus kan smake temmelig forskjellig fra land til land syns jeg.. Jeg klarer feks ikke å drikke vanlig fanta i Norge, men i England klarer jeg ikke å drikke noe annet enn fanta.. Merkelige greier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå