Gå til innhold

HAR DERE ARVET MYE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere arvet mye?

Anonymkode: 1a80c...4aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 mill.

Anonymkode: e2583...3a8

• Liker 1
Skrevet

Nei, min formue er selvbygget. Men ser jo at både jeg og mange nordmenn for øvrig er grønne på økonomiske investeringer og sitter igjen med skjegget i postkassa. Heldigvis for meg utviklet jeg en interesse for bl.a finans så jeg fant ut at det var egentlig relativt lett å tjene penger om man hadde et par tusen å investere. Derfra gikk det bare oppover

Anonymkode: e8c50...def

Skrevet

Arvet 3,6 da jeg var 21.

Anonymkode: 82918...676

Skrevet

Litt over 800 000.

Anonymkode: 81998...312

Skrevet

300000 så nå er jeg gjeldfri.:)

Anonymkode: 3f88f...2d1

Skrevet

Nei, men jeg er i starten av 20-årene. Det skal sies at mine foreldre i slutten av 50-årene heller ikke har arvet ei krone fordi de har gjenlevende mødre. Jeg regner ikke med å arve noe før jeg blir 50-60 år selv heller. Forhåpentligvis lever foreldrene mine leeeenge

Anonymkode: 09e77...fc7

• Liker 5
Skrevet

Jeg arvet 20.000 av en "gammeltante" uten livsarvinger for mange år siden. Det er ikke akkurat mye, men den gangen holdt det til dokumentavgiften på huskjøp, så de kom veldig godt med likevel. :) 

Anonymkode: f7ae0...8aa

Skrevet

Nei, ble delt i i 5 og så i 3 igjen, så nesten hundre tusen, men jeg har mer å arve når den tiden kommer. 

Skrevet

Ca 100 000 totalt siden begge foreldrene mine er døde.

Anonymkode: 567d5...435

Skrevet

Nop. 

Ikke en døyt, og ikke kommer jeg til å arve noe heller da min mor har kasta bort alt og min far har satt all formue i sin nye kones navn for å sikre min lillesøster.. 

Skrevet

Jeg har arvet masse fint bestikk og krystallglass. Gir en ekstra god følelse også, fordi personen jeg arvet det av, var spesiell for meg da jeg var lita, og det føles som vedkommende er med meg i hverdagen gjennom gjenstandene når jeg bruker dem. :)

• Liker 9
Skrevet

30.000 for 6 år siden og 80.000 i fjor. 
Begge deler var forskudd på arv, etter at foreldrene mine fikk arv fra slektninger som døde.

Anonymkode: 704ed...868

Skrevet

Ja :) 

Anonymkode: 364ba...b51

Gjest making.a.mess
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, min formue er selvbygget. Men ser jo at både jeg og mange nordmenn for øvrig er grønne på økonomiske investeringer og sitter igjen med skjegget i postkassa. Heldigvis for meg utviklet jeg en interesse for bl.a finans så jeg fant ut at det var egentlig relativt lett å tjene penger om man hadde et par tusen å investere. Derfra gikk det bare oppover

Anonymkode: e8c50...def

Et par tusen? Trodde man måtte ha 4mill+ for å tjene noe som helst. 

Hva hadde du gjort om Du hadde hatt en halv mill- 1 mill å investere og hvor lang tid før det blir avkastning? 

Gjest steinbukk79
Skrevet
2 timer siden, Forundret.. skrev:

Nop. 

Ikke en døyt, min far har satt all formue i sin nye kones navn for å sikre min lillesøster.. 

Er det lov å gjøre henne til enearving sånn helt uten videre? 

Skrevet

10 000 kroner etter en tante som døde på slutten av 90-tallet. Ikke noe etter besteforeldrene mine. Foreldrene mine er fremdeles i live, men jeg er slett ikke sikker på at det kommer til å være noe annet enn bolig igjen av verdi etter dem.

Anonymkode: eb43b...8c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...