Gå til innhold

Hva hadde du gjort om noen gjorde dette mot ditt BARN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mye selvkontroll, men jeg hadde helt sikkert havnet i fengsel om noen gjorde dette mot min datter!!!!

Anonymkode: ca415...2cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen, hvorfor så jeg det.. Jeg ble faktisk så kvalm jeg holdt på å spy. 

Jeg hadde minst gitt dama samme behandling.

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, Lúthien Tinúviell said:

Fy faen, hvorfor så jeg det.. Jeg ble faktisk så kvalm jeg holdt på å spy. 

Jeg hadde minst gitt dama samme behandling.

Bli selv dårlig av å se den!!

Anonymkode: ca415...2cb

• Liker 1
Skrevet

Ungen ble mishandlet på det groveste fordi den kastet opp? Hun tvinger den til å spise alt for mye og mishandler den når maten kommer opp igjen?

Hvem er det forresten som eier en hushjelp i dagens verden. En som har slaver. Med andre ord slutter jeg meg til at hushjelpen er blitt metalt syk av behandlingen hun selv har fått.

Mishandlingen hun gjør kan drepe barnet på stedet. Den kan knuse barnets ribbein, indre organer og den kan knuse kraniet og gi hjerneblødning. 

Måten hun løfter barnet på er noe som ofte river et barns skulder ut av ledd. Hun kan ha skadet barnets nyrer mens vi så på. Hun kan ha påført det bekkenbrudd mens vi så på, eller brudd i halebeinet. Hun kan ha brukket kjeven på det.

Hvem er det forresten som filmer? Og hvor tar hun med ungen, så vi ikke kan se hva hun gjør med den?

Hvor mye smerter kommer barnet til å ha etterpå?

Hvis hun sparker barnet og gjør sånne ting jevnlig er det forresten ikke rart at barnet kaster opp. Det lider vel av hjernerystelse. Det sitter også helt stille hele tiden, så det har vel allerede smerter i rygg, nakke og i bekkenet. Indre smerter fra kroppens organer, og kvalme fra hodeskader gjøre at det ikke vil spise og at det kaster opp pga økt trykk i hodet fra opphovning. Det kaster vel opp jevnlig fordi det er skadet pga mishandlingen. Så slår hun det enda mere.

Dette er et barn som vil bli mishandlet til døde om ingen gjør noe.

• Liker 3
Gjest Axl Rose
Skrevet (endret)

helvetes kjerring

hadde med glede havna i fengsel hvis jeg hadde fått tak i henne.

Tortur er enest ordet som passer til den kjerringa. 

Endret av Axl Rose
Skrevet

Her "owner"? Dette er altså hushjelpens EIERS barn?

Anonymkode: 4e661...c13

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde banka livskiten ut av den helvetes kjerringa.

Skrevet (endret)

Har noen gjort noe? Det vil jeg vite. Etter at videoen ble publisert, har noen gjort noe? Er det noen måte å finne ut dette på?

Damen hater tydeligvis slaveeieren sin og tar det ut på barnet.

Men har noen reddet barnet?

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her "owner"? Dette er altså hushjelpens EIERS barn?

Anonymkode: 4e661...c13

Yup.

Mange i verden er utsatt for menneskehandel og ender som slaver. Noen fattige foreldre er så desperate at de selger barna sine til slaveri.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

Håper de har dødsstraff i det landet det der skjedde i og bruker den på den damen der..

Anonymkode: 3797c...eeb

Skrevet

Mine følelser forteller meg at jeg hadde ikke klart å styre meg om jeg hadde vært i stua der med det ukjente lille barnet, det måtte ikke ha vært mine egne barn for å reagere.

Slike mennesker burde ikke få leve.

Gjest Axl Rose
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper de har dødsstraff i det landet det der skjedde i og bruker den på den damen der..

Anonymkode: 3797c...eeb

Dødsstraff er for enkelt. Evig tortur. Hvorfor la hun slippe unna smerter med å dø? Nei evig smerte og tortur. Til hun dør av alderdom. 

Skrevet
1 minutt siden, Axl Rose skrev:

Dødsstraff er for enkelt. Evig tortur. Hvorfor la hun slippe unna smerter med å dø? Nei evig smerte og tortur. Til hun dør av alderdom. 

Hvorfor gidde bruke tid på henne? Hun er jo ikke verdt det, avskum.  

Jeg ville bare ha rydda henne og slike som henne av jordas overflate.

Gjest Axl Rose
Skrevet
Akkurat nå, Forundret.. skrev:

Hvorfor gidde bruke tid på henne? Hun er jo ikke verdt det, avskum.  

Jeg ville bare ha rydda henne og slike som henne av jordas overflate.

Jeg hadde med glede brukt tid på kjerringa til jeg ble fengslet. Når noen gjør sånn mot barn som ikke kan forsvare seg selv så bør de angre på at de er til. Tatovert Drittkjerring i panna hennes. Å dø er ingen lidelse.

Skrevet

Fyfaen... her renner tårene. Håper virkelig ingen bruker tid på den damen. Bare låser henne inne i et rom og kaster nøkkelen. Hun fortjener ingenting! 

Anonymkode: 1ac08...f7d

Skrevet
3 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg hadde med glede brukt tid på kjerringa til jeg ble fengslet. Når noen gjør sånn mot barn som ikke kan forsvare seg selv så bør de angre på at de er til. Tatovert Drittkjerring i panna hennes. Å dø er ingen lidelse.

Skjønner godt tanken og ønsket, skal ikke nekte på det.

Skrevet

Legg ikke skylda på dama her, legg skylda på hennes «eiere»/mishandlere/barnets foreldre.

Denne dama er garantert blitt behandlet likt av «eierne» sine (eventuelt av foreldrene deres) da hun ble født/kjøpt/kidnappet inn i et liv av slavearbeid, mishandling og overgrep. Hvor tenker dere hun skulle lært hvordan man behandler barn på noen annen måte enn hun er blitt behandlet selv? Hun er også et offer her på lik linje som barnet på videoen. 

Anonymkode: 489f0...863

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyfaen... her renner tårene. Håper virkelig ingen bruker tid på den damen. Bare låser henne inne i et rom og kaster nøkkelen. Hun fortjener ingenting! 

Anonymkode: 1ac08...f7d

Samme reaksjon her, tårene bare rant. Jeg klarte ikke se hele. Skrudde av da hun sparket jenta.

Føler på en måte at lufta er gått ut av meg. Ser ganske svart på verden akkurat nå. Fy faen så urettferdig livet er. Og andre syter over filleting, inkludert meg selv. 

Fikk et enormt ønske om å gjøre verden bedre for de uskyldige små men aner ikke hvor jeg skal begynne. 

Er glad for at barna mine ikke er rundt meg nå men leker og koser seg.

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg ikke skylda på dama her, legg skylda på hennes «eiere»/mishandlere/barnets foreldre.

Denne dama er garantert blitt behandlet likt av «eierne» sine (eventuelt av foreldrene deres) da hun ble født/kjøpt/kidnappet inn i et liv av slavearbeid, mishandling og overgrep. Hvor tenker dere hun skulle lært hvordan man behandler barn på noen annen måte enn hun er blitt behandlet selv? Hun er også et offer her på lik linje som barnet på videoen. 

Anonymkode: 489f0...863

Ingen forbanna unnskyldning! Jeg ble også slått som barn. Har aldri tenkt tanken om gi andre barn samme behandling som jeg fikk. Fytti helvete. Kvalme kjerring.

Skrevet

Stakkars unge. Ble uvel av å se dette.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...