AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Jeg handlet for første gang på Amazon 1 desember. Den ene pakken kom frem to uker etterpå. Den andre pakken har jeg fått fem mailer som det står "package delayed" og ny estimert leveringsdato og jeg må trykke på approve for at de skal sende pakken allikevel. Jeg har trykket på approve alle gangene for jeg vil jo ha pakken og da har jeg alltid fått ny mail med bekreftelse på ny leveringsdato, forrige gang stod det 19 januar. Nå fikk jeg ny mail om forsinkelse og i den nye bekrftelsesmailen står det plutselig "We do not have a delivery date for this package. Sorry for the inconvienience" og det er ikke engang krysset av i boksen (med 4 trinn om leveringsprosess) at pakken er "handled and ready to ship". Må jeg regne med å ikke få pakken? Virker som de ikke engang har sendt den eller gjort den klar for sending... Det er et produkt jeg trenger så da er det en fordel å bestille raskt fra en annen selger om denne selgeren til slutt avbryter orderen fordi de for eksempel ikke får varen på lager... Men kommer neppe til åbruke Amazon igjen! Hva er deres erfaring med Amazon og har noen fått samme shipping dalyed melding? Hvordan gikk det med pakken deres til slutt? Anonymkode: e293d...ad6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Jeg har brukt Amazon i ti år og aldri hatt problemer, fått alt jeg har bestilt kjapt og greit. Men Amazon er jo bare en samleside, så er det ulike underleverandører som har varene sine der. Har du sjekket at du har bestilt fra en leverandør som sender til Norge? Og at pakken ikke er av en type som kan bli stoppet i tollen (medisiner f.eks)? Det er jo i så fall bare å bestille fra en annen leverandør om det er noe du trenger, og så returnere pakken når du får den, evt sende en mail og kansellere ordren. Har du betalt med kredittkort får du uansett pengene igjen når du ikke har fått varen. Anonymkode: 707e8...e94
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har brukt Amazon i ti år og aldri hatt problemer, fått alt jeg har bestilt kjapt og greit. Men Amazon er jo bare en samleside, så er det ulike underleverandører som har varene sine der. Har du sjekket at du har bestilt fra en leverandør som sender til Norge? Og at pakken ikke er av en type som kan bli stoppet i tollen (medisiner f.eks)? Det er jo i så fall bare å bestille fra en annen leverandør om det er noe du trenger, og så returnere pakken når du får den, evt sende en mail og kansellere ordren. Har du betalt med kredittkort får du uansett pengene igjen når du ikke har fått varen. Anonymkode: 707e8...e94 Ok, så det er altså en seriøs side da.. Frustrerende at jeg ikke får det jeg har bestilt! Ja leverandøren sender til Norge , det går ikke an å fullføre en ordre om de ikke sender til Norge. Det er to bøker, så skulle ikke bli stoppet i tollen vel men siden det ikke engang er krysset av i boksen for at pakken er håndtert og sendt så virker det som at de ikke har den på lager kanskje. Synd det ikke er som på ebay der man kan ha direkte kontakt med selgeren å høre hva som er årsaken! Anonymkode: e293d...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå