Gå til innhold

Kattunge tisser i senga til hunden og katt på 1 år tisser i min seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan stoppe dem i å tisse begge er gode på kattedoen og så tisser de 

Anonymkode: 7ccfe...589

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er begge kattene kastrerte? Hvis ikke så fiks det først.

det at kattungen tisser i senga til hunden kan ha med at den prøver å skjule lukta etter hunden. Er hunden snill med kattene? Lar du de herje «fordi det ser ut som at de har det gøy»? 

Mang tissing i din seng. Lukta sitter nok i, så den vil ikke slutte før du får ny madrass/dyne. Ikke la kattene få komme inn på soverommet. Selv om det er koselig å sove med katter så er det NASTY når de pisser i senga.

Anonymkode: a5df8...034

Skrevet

Den som tisser i min seng er kastrert og de får ikke lov å være på rommet men har en annen katt som åpner dører og låsen er ødelagt så kan ikke låse og kattene og hunden er bestevenner kattungen er litt hyper men de skal være det om hun ikke hadde vært det hadde jeg vært bekymret har også en me ADHD i katte versjon men hun har aldri tisset utfor doen og kattene og hunden sover sammen me hverandre så tror nok de liker hverandre veldig godt

Skrevet

Men de herjer ikke me hunden da han er for rolig og for kjedelig for de og leke me så de leker som regel bare me hverandre og de to andre kattene men ikke hunden

Skrevet
8 hours ago, Catlover1 said:

B95B2E8A-1B8D-4E79-9F8E-E094A38B4CCD.jpeg

FOR en søt gjeng!😍

Anonymkode: a37aa...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...