maki Skrevet 9. februar 2005 #21 Skrevet 9. februar 2005 Gifter oss 4 Juni, dette er gjort * datoen er satt 04/06-05 * hotellet er "bestilt" * menyen * kriken er bestilt * kjøpt inn hva vi trenger til bordkort * Forlovere * Broren til Kristian og kona skal synge i kirken. * Kona har sagt ja til også synge en sang på festen "My Dad" (Paul Petersen) * Hun som var dagmammaen min når jeg var liten skal skrive på bordkortene. * Frisør er bestilt, skal sminkes der * *) * Kjøreplanen for festen er ferdig * Programet for kirken er ferdig, og godkjent. * kjøpt lys og "lysholdere" * * innvitasjonene er sendt * er bestillt * kaka er bestilt * kjolen, sko og smykker er kjøpt * klær til han er leid * Band bestilt * Laget malen til sangheftene * Laget malen til kirkeprogramet * Sangen til Kristian her ferdig, har 2 å velge i mellom. (må også fin pusse de) * Har noen til å rette spørre testen mens vi er hos fotografen * velkommen sang * sang til foreldrene våre Dette skal jeg få gjort i nærmeste framtid - spørre et par venner om de kan dele ut kirkeprogrammene - ringe å høre med hotellet når de må vite hvor mange vi blir - ringe hu som skal spille orgel, for å høre hvor jeg skal sende notene - starte på talen
Blueberry Skrevet 10. februar 2005 #22 Skrevet 10. februar 2005 Jøss...du kunne jo hatt bryllupet til helga du maki. Alt er jo klart...
Bokalven Skrevet 10. februar 2005 #23 Skrevet 10. februar 2005 Vi har ikke planlagt noe serlig enda. Jeg har begynt å tenke kjole, men det er stort sett alt.
maki Skrevet 10. februar 2005 #24 Skrevet 10. februar 2005 Jøss...du kunne jo hatt bryllupet til helga du maki. Alt er jo klart... Kør sånn i fingra mine. Uroer og anstrenger meg veldig mye, så nå kan jeg begynne å slappe av litt, vet at det og det og det er i boks, så da må jeg bare hukse på andre greier jeg ikke må glemme Kommer nok helt sikkert til å glemme et eller annet det gjør jeg hver eneste gang jeg gjør i stand noe. Så skal få tatt meg noen aromaterapi timer jeg å få løsna opp ryggen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå