Gjest Bride to be Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Hei alle kommende bruder (og alle andre)! Skal gifte meg i mai neste år så er tidlig ute, men har jo allerede begynt å se etter kjole og sko. Er på utkikk etter et par litt kule, gjerne spisse brudesko med lav hel (ca 3 cm). Har funnet disse og disse, men er veldig interessert i flere modeller! Håpefull hilsen Bride to be
Arwen Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Tex hadde lave sko, men de tror jeg ikke var spisse..
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #3 Skrevet 3. februar 2005 Se på denne annonsen på markedsplassen
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Sjekk ut www.bridalshoes.com , der har de sortert skoene etter høyde på hælene. Jeg kjøpte mine derifra, og var så fornøyd som bare det.
Harry's kvinne Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 Sjekk ut www.bridalshoes.com , der har de sortert skoene etter høyde på hælene. Jeg kjøpte mine derifra, og var så fornøyd som bare det. Mange flotte sko der, ja. Hvor mye betaler man for frakt, toll (hvis det er) og andre avgifter?
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #6 Skrevet 4. februar 2005 Såvidt jeg husker ble det ikke noe toll. Jeg kjøpte de skoene som heter Gabriella, og jeg tror shippingen kom på ca 10-15 dollar. En annen ting jeg liker så godt med amerikanske skostørrelser er at man kan velge bredde på skoene også, ikke bare lengde-størrelse som her i Norge. Noen har jo brede føtter, andre har smale. (W= wide) Ellers er det viktig å huske at de amerikanske skostørrelsene er annerledes enn de engelske, men jeg tror de har et greit størrelse-skjema på bridalshoes-siden. 1 inch (1") er ca 3 cm. 1 1/2" blir dermed ca 4,5 cm høy hæl etc. Jeg målte med de andre skoene mine.
junibrud05 Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Hun i brudebutikken anbefalte meg å ha sko som IKKE var åpen bak. Dette fordi kjolen fort kunne henge seg fast i skoen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå