Gå til innhold

Brudesko med lav hel

Anbefalte innlegg

Gjest Bride to be
Skrevet

Hei alle kommende bruder (og alle andre)!

Skal gifte meg i mai neste år så er tidlig ute, men har jo allerede begynt å se etter kjole og sko. Er på utkikk etter et par litt kule, gjerne spisse brudesko med lav hel (ca 3 cm). Har funnet disse og disse, men er veldig interessert i flere modeller!

Håpefull hilsen

Bride to be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tex hadde lave sko, men de tror jeg ikke var spisse..

Gjest Anonymous
Skrevet

Sjekk ut www.bridalshoes.com , der har de sortert skoene etter høyde på hælene. Jeg kjøpte mine derifra, og var så fornøyd som bare det. :)

Skrevet
Sjekk ut www.bridalshoes.com  , der har de sortert skoene etter høyde på hælene.  Jeg kjøpte mine derifra, og var så fornøyd som bare det.  :)

Mange flotte sko der, ja.

Hvor mye betaler man for frakt, toll (hvis det er) og andre avgifter?

Gjest Anonymous
Skrevet

Såvidt jeg husker ble det ikke noe toll.

Jeg kjøpte de skoene som heter Gabriella, og jeg tror shippingen kom på ca 10-15 dollar.

En annen ting jeg liker så godt med amerikanske skostørrelser er at man kan velge bredde på skoene også, ikke bare lengde-størrelse som her i Norge. Noen har jo brede føtter, andre har smale. (W= wide) Ellers er det viktig å huske at de amerikanske skostørrelsene er annerledes enn de engelske, men jeg tror de har et greit størrelse-skjema på bridalshoes-siden.

1 inch (1") er ca 3 cm. 1 1/2" blir dermed ca 4,5 cm høy hæl etc. Jeg målte med de andre skoene mine.

Skrevet

Hun i brudebutikken anbefalte meg å ha sko som IKKE var åpen bak. Dette fordi kjolen fort kunne henge seg fast i skoen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...