Gå til innhold

Ville du fungert i noen av disse yrkene?

Yrker  

48 stemmer

1. 1. Er det noen yrker av interesse her?

• Sykepleier
      3
    • Flyvert(inne)
      4
    • Brannkonstabel
      2
    • Gartner
      6
    • Vaktmester
      6
    • Advokat
      12
    • Journalist
      11
    • Aksjemegler
      0
    • Vekter
      0
    • Bussjåfør
      0
    • Kokk
      3
    • Bilselger
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagd en meningsmåling med 12 ulike yrker. Stem frem det yrket du har mest troen på for din egen del, basert på interesser og evner. Ta gjerne med en beskrivelse av hvorfor du tror det aktuelle yrket ville passet deg. Hvis du har tid og lyst, hadde det også vært interessant å høre litt om hva du tenker om de andre alternativene. Både de aktuelle og uaktuelle.

Anonymkode: bb4fc...7a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaktmester fordi jeg er handy.

Vekter fordi jeg har jobbet i sikkerhetsbransjen i mange år (dog ikke som vekter)

Skrevet

Dytt

Skrevet

Advokat,fordi jeg alltid har vært interessert i juss.

Andrevalget må ha vært journalist.

Anonymkode: 6aa3c...d0b

Skrevet

Synes gartner var mest tiltalende.

Kunne funt fungert i flere av yrkene men tror trivselen hadde vært størst som gartner.

Mulighet til å jobbe med jord, planter osv 😍

Anonymkode: 7cde8...4ed

• Liker 1
Skrevet

Kunne muligens blitt en akseptabel advokat. Har alltid hatt OK hukommelse og vært brukbar teoretisk sterk.

Sykepleier utgår fordi jeg ikke eier omsorgsgen og ikke tåler blod og gørr. Flyvertinne er dårlig valg når man ikke liker å fly. Gartner? Nope - dreper det meste av planter lett. Ikke fysisk sterk nok til brannkonstabel, og litt for klønete til å være vaktmester. Aksjemegler ville vært stressente (livsfarlig yrke...) . Bussjåfør høres kjedelig ut og vekter det samme. Kokk ville vært uaktuelt siden matlagning er vanvittig kjedelig. Kunne muligen fungert som bilselger. Er for introvert til å kunne blitt en god journalist. 

Puh, tror jeg fikk med meg det meste der.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Sykepleier- Nei

Flyvert(inne)- Nei

Brannkonstabel- Nei

Gartner- Ja

Vaktmester- Ja

Advokat- Nei

Journalist- Nei

Aksjemegler- Nei

Vekter- Nei

Bussjåfør- Nei

Kokk- Ja

Bilselger-Nei

Skrevet

Journalist fordi jeg vil arbeide med tekstproduksjon og fordi jeg studerer kommunikasjon :)

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Av de måtte det nok ha blitt kokk.

Skrevet

Av de måtte de blitt advokat. 

Skrevet

Journalist eller advokat.

Aksjemegler høres fryktelig stressende ut. Brannkonstabel, vekter og bussjåfør utgår av helsemessige grunner (har epilepsi). Resten av yrkene er sikkert helt OK, men ikke noe jeg brenner for akkurat.

Anonymkode: 0c2f9...e0b

Skrevet

Dytt

Skrevet

Sykepleier passer meg utmerket. Flyvertinne eller gartner hvis jeg måtte valgt noe annet, men alle andre alternativer hadde vært et mareritt. Jeg hadde vært en katastrofal brannkonstabel, vekter, vaktmester og kokk :ler: 

Anonymkode: 00ac6...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...