Gå til innhold

HJELP MEG!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!! Jeg har en kompis på besøk, vi er ofte med hverandre, og er bare venner. Nå for litt siden våknet jeg av at hunden min reagerte på noe og kom opp i senga, så oppdaget jeg at buksa var nede (hadde ikke truse på) , og en form for smerter neden til. Buksa var vridd av på det ene benet. Så når jeg våknet så gikk jeg på stua, han ligger våknen i senga, og han pleier alltid å stå opp hvis jeg står opp! Hva skal jeg gjøre?? Håper noen kan hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva, mer presis, er du egentlig trenger hjelp til..? Ikke for å være vanskelig, men forstår ikke helt problemstillingen. Lurer du på om han har forgrepet seg på deg? 

Anonymkode: a7c9b...c81

Skrevet

Ja? Og hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Om du er usikker, så da på Legevakten/Voldtekstmottaket for nødvendige undersøkelser/innhenting av bevis. Videre må du evt levere en anmeldelse til politiet.

Unngå å dusje/skifte tøy før du evt drar til Legevakt. 

Du kan jo også starte med å spørre vedkommende om dere har hatt sex/vært intime ved hverandre. En av dere bør jo sitte med svaret om dere ikke er (be)ruset..

Lykke til. 

• Liker 5
Skrevet

Går det Ann å sove av seg buksa da? Aldri skjedd meg før..

Skrevet

Alt går. Har kledd av meg i søvne uten å huske det dagen etter, jeg.. Tror du at et overgrep har funnet sted, så bør du kontakte rette instans kjapt, så ikke verdifulle bevis går tapt.. 

Skrevet

Snakk med idioten da vel! Og dra til legevakta så fort som mulig!

Anonymkode: 09635...c51

• Liker 3
Skrevet

Ring legevakt nr 116117 og si du har blitt utsatt for/tror du er utsatt for overgrep. Behold klær på, ikke dusj. Kom deg til undersøkelse, og lever anmeldelse. Ta drosje eller noe.

Har dere/han drukket? Spurte du han om noe? Søk hjelp.

Anonymkode: fd1eb...165

• Liker 1
Skrevet

Fort deg å kom på legevakta eller voldtektsmottak hvis du tror noe har skjedd, så de kan ta tester etter sperm og mannlig dna! Det er mye viktigere å få et konkret svar på det , om noe har skjedd, enn at du går rundt å lurer og er redd for det!

Anonymkode: 549e7...17e

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, 2good4u skrev:

Hei!! Jeg har en kompis på besøk, vi er ofte med hverandre, og er bare venner. Nå for litt siden våknet jeg av at hunden min reagerte på noe og kom opp i senga, så oppdaget jeg at buksa var nede (hadde ikke truse på) , og en form for smerter neden til. Buksa var vridd av på det ene benet. Så når jeg våknet så gikk jeg på stua, han ligger våknen i senga, og han pleier alltid å stå opp hvis jeg står opp! Hva skal jeg gjøre?? Håper noen kan hjelpe meg

Er du engstelig for å ha blitt voldtatt av kameraten din?

Hva gjorde dere før dette, festing eller? Gikk dere å la dere på hvert deres rom?

Hva reagerte hunden på?

La du deg med klæra på. Kan du ha delvis kledd av deg i søvne?

Har han gjort tilnærming før? Jeg ville vært temmelig sikker på at det har skjedd noe ulovlig, før jeg gikk videre med det. Kan du spørre han da, hva han gjorde den dagen/ natten. Kanskje uten å fortelle om hva du opplevde. Se reaksjonen, høre hva han har å si.

Har det skjedd overgrep, kan dette spores med DNA, noe tid, men hvis dette er for noe tid tilbake, da er det ikke mulig.

Ville sjekket litt på det jeg skrev over.

Anonymkode: 5f85d...f3c

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Dette viste seg og være voldtekt, det samme skjedde for en uke tilbake, han inrømmet alt på opptak, forholdet er andmeldt og han er ute av mitt liv.takk for hjelpen

Skrevet
1 time siden, 2good4u skrev:

Dette viste seg og være voldtekt, det samme skjedde for en uke tilbake, han inrømmet alt på opptak, forholdet er andmeldt og han er ute av mitt liv.takk for hjelpen

Uff ikke bra. Men stolte du virkelig nok på han til at han fikk sove over en gang til? Eller var det for å få han til å innrømme det?

Anonymkode: 424fe...3c7

Skrevet

Jeg trodde virkelig at han ikke var en sånn person. Så underbevistheten min lot han nok være der for å få han til å inrømme det

Skrevet

Goooo klæm til deg💜💜💜

Anonymkode: c8b0c...bf6

Skrevet

Dette trur jeg ikke noe på. 

Anonymkode: d582c...bac

Skrevet
11 minutter siden, 2good4u said:

Jeg trodde virkelig at han ikke var en sånn person. Så underbevistheten min lot han nok være der for å få han til å inrømme det

Har du spurt han før om han har gjort det? Er dette en skolekamerat?

Anonymkode: b6efe...ecc

• 2 uker senere...
Skrevet
På 16.1.2018 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Dette trur jeg ikke noe på. 

Anonymkode: d582c...bac

Det er ditt valg.  Det er opptak hvor han innrømmer alt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...