Gå til innhold

Undertøy herre problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lengere tid vert plaget av boxere som er laget med stor pose foran eller stramme som tenltduk fra lår til lår. Problemet er stortsett hele tiden da det ikke finnes boxer med strikk i lysken. Ikke det at jeg har unormalt stor eller liten redskap men den legger seg alle mulige veier ettersom jeg beveger meg, og det er ufattelig slitsomt at den ikke kan ligge i ro. Ønsket meg masse comfyballs til jul og har prøvd alle merker, men problemet er det uansett. Har forsøkt og prøve vanlig truse og hotpants også men ingenting er behagelig. Men har prøvde String  for og se hvordan det er, der har man strikk i lysken, man slipper svett trangsittende stoff nedover låret som ruller seg oppover. Det er faktisk helt topp og gå i. Har prøvd noen calvin klein og bjørnborg til dame og de er Ok men har også bestillt noen armani osv på nett til menn og de er bra ! 

Men det er ikke noe jeg tørr og gå utenfor døra med. Tenk om noen skulle sett det! Eller hvordan er egentlig damer og menn sine meninger om dette? 

Man får kjøpt det til både dame og menn så er det egentlig så turn Off ? 

Anonymkode: 1bb6d...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Whatever floats your boat" sier jeg. 

Anonymkode: 17599...3d5

Skrevet

Hva er problemet? Hvorfor kan du ikke kjøpe Comfyballs?

Anonymkode: 1963c...de1

Skrevet

Det er vel akkurat det samme om du bruker truse eller string. Ingen som skal se undertøyet ditt uansett under klærne. Tanga er jo det eneste som fungerer i mange sammenhenger. Som f.eks under stramt treningstøy.

Anonymkode: cad29...2c4

Skrevet

Hadde rømt om en fyr jeg likte brukte string. Om en kompis jeg uansett ikke skulle i buksene på hadde brukt det hadde jeg ikke brydd meg om, fordi jeg ikke hadde visst om det.
Whatever floats your boat. Men tror du gjør lurt i å poste denne problemstillingen din på et herreforum for konkrete tips. Virker som du egentlig tenner på å bruke stringtruse siden du har lagt denne under seksualitet, og ikke egentlig har et problem med bokser shorts som du beskriver.

Anonymkode: ab416...0b3

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde rømt om en fyr jeg likte brukte string. Om en kompis jeg uansett ikke skulle i buksene på hadde brukt det hadde jeg ikke brydd meg om, fordi jeg ikke hadde visst om det.
Whatever floats your boat. Men tror du gjør lurt i å poste denne problemstillingen din på et herreforum for konkrete tips. Virker som du egentlig tenner på å bruke stringtruse siden du har lagt denne under seksualitet, og ikke egentlig har et problem med bokser shorts som du beskriver.

Anonymkode: ab416...0b3

Er første gang jeg legger ut noe på forum og tenkte det måtte være best her. Da det er stor aktivitet her, og i utgangspunktet er jeg ikke så beskymret for hva gutta ville sagt. Men hva jenter ville syntes, hadde det blitt en snakkis ville jeg blitt relativt uattraktiv. 

Men jeg la den vell her av den enkle grunn at jeg ikke viste hvor det er riktig og legge den. La den også ut på en av de andre kategoriene, men fikk ingen svar. Jeg tenner ikke på String, men syntes det er veldig pent på en fin kropp! Det kan tenne meg men ikke på meg selv :o 

Så jo, har nok dette problemet du! Har slitt med det i 10 år, og bruker String til anledninger hvor det ikke kan syntes for andre, som hjemme, eller under boblebuksa i skibakken osv. Men må innrømme at jeg ønsker det kunne vert greit som foreksempel på jobb....

Gutt 26 håndverker 

Anonymkode: 1bb6d...179

Skrevet

Hvis det nå var slik at du faktisk tente på å gå med string, caps eller med t-skjorte. Så burde det jo være et argument som talte for at du skulle gå med det. Ikke la være å gå med det.

Den gleden må man unne seg og kose seg med, og ikke gå glipp av hvis man tenner på med å gå med et plagg. 

Tror folk gir blanke hvordan undertøyet ditt er sydd sammen. Det er bare tekstiler som folk ikke skal se uansett. 

Anonymkode: cad29...2c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...