Gå til innhold

Helse personell som er fulle på byen hver helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette lov? Jeg synes det er merkelig 

Anonymkode: 96849...563

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA. så lenge de ikke er fulle eller fyllesyke på jobb..

Anonymkode: 8fa7f...3ba

• Liker 42
Skrevet

Hvorfor skulle ikke en person som jobber innen helse kunne drikke og gå på byen?   Hva er merkelig med å være sosial og drikke vin?  Jeg drakk vin igår, var en tur på byen og har vært på jobb ikveld og jobber innen helse.  Kan ikke se noen grunn til at jeg ikke skulle.

• Liker 21
Skrevet

Da mener du kanskje også at politibetjenter, lærere, barnehagelærere og andre yrker som krever ansvarlighet i det de utøves, heller ikke har lov til å more seg på fritida? 

• Liker 36
Skrevet

Jeg drikker hva jeg vil, når jeg vil, hvis jeg ikke er på jobb eller i beredskap. Jeg ser ikke at det er problematisk (men jeg går aldri på fylla). Stupfyll er ugreit uansett hvilket yrke man har. Prøv en lørdagsnatt på legevakten i Oslo......

Anonymkode: 54614...3da

Skrevet

Tar seg ikke bra ut. Har et yrke som gjør at jeg bør drikke meg full hjemme eller i en annen by. Hilsen helsepersonell. 

Anonymkode: 0c40b...a85

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, blomsterjenta007 skrev:

hvorfor skal ikke helsepersonell få bruke fritiden som de selv ønsker..?

Hadde det sett bra ut om du møtte fastlegen din ute på byen hver helg?

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det hadde jeg ikke syns var rart i det hele tatt.  Hvorfor hadde ikke det sett bra ut?

• Liker 32
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I would not care. Så lenge han ikke oser alkohol eller er småfull på jobb så gir jeg faen

• Liker 25
Skrevet

En som går på byen hver helg for å drikke sier mye om personen. Trist at det er der nivået ligger, men sånn er det bare.

• Liker 7
Skrevet

Er helsepersonell på et sykehus.

Full på byen hver helg er IKKE innafor. Dersom en har behov for å å drikke seg full på byen hver helg bør en finne seg et annet yrke. Det handler om troverdighet og seriøsitet som helsepersonell i et yrke som handler om liv og død.

Mener ikke at man skal leve som nonner el munker, men å drikke seg full hver helg på byen er ikke forenlig med dette yrket.

Anonymkode: 855fe...b4d

• Liker 6
Skrevet

Har en venninne som er helsepersonell og holder på med videreutdanning. Hun er aktiv på byen stort sett hver eneste frihelg og har ikke blitt stoppet så vidt jeg vet 😛

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

kunne ikke brydd meg mindre om hva fastlegen min gjør på fritiden så lenge hun gjør det hun skal, lytter og er edru og upåvirket i den forstand at hun ikke er tydelig bakfull på jobb. 

• Liker 16
Skrevet

Er ikke helsepersonell mennesker?

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Full på byen hver helg er IKKE innafor. Dersom en har behov for å å drikke seg full på byen hver helg bør en finne seg et annet yrke. Det handler om troverdighet og seriøsitet som helsepersonell i et yrke som handler om liv og død.

Mener ikke at man skal leve som nonner el munker, men å drikke seg full hver helg på byen er ikke forenlig med dette yrket.

Jeg er helt uenig.

• Liker 36
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jeg også. Jeg drikker ikke selv, men hadde jeg hadd lyst hadde ikke yrket stoppet meg. Jobber på akutt/obs-posten. Så lenge jeg og mine kolleger er tilstede på jobb og ikke påvirket på noen slags måte (hverken promille eller nedsatt almentilstand pga fylla dagen før) ser jeg ikke problemet. Fritid er fritid, jobb er jobb. Så lenge fritiden ikke påvirker arbeidet må det være et klart skille. Det er en grunn til at vi får beskjed om å ikke ta med oss jobben hjem også, når det skjer triste ting på jobb.

Anonymkode: ff5fd...ca4

• Liker 19
Skrevet
3 minutter siden, toothfairy skrev:

Har en venninne som er helsepersonell og holder på med videreutdanning. Hun er aktiv på byen stort sett hver eneste frihelg og har ikke blitt stoppet så vidt jeg vet 😛

Man kan ikke stoppes heller. Så lenge det ikke går ut over jobben er det ingen som har noe de skulle ha sagt.

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Jeg kan ikke forvente å bli tatt seriøst hvis jeg flyr drita på byen hver helg. Noen yrker krever at man tenker nøye over hvordan man ter seg også på fritiden. 

• Liker 4
Skrevet

Er også helsepersonell.

jeg er ute på byn, men dog drikker meg aldri stupings. Pluss jeg holder meg fra de områdene jeg veit hvor sjangsen er stor for å møte på «kjente» er.( Jobber med psyk.ungdommer) Denne byen er ikke så stor heller, så har det litt i  bakhodet på valg av uteplass.  Men et yrke stopper ikke meg fra og drikke, kose meg og ha de morro på byn fordi, så lenge jeg er FIT to work Når jeg er på jobb.

vi er da  alle mennesker.

Anonymkode: 2e593...9f7

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...