Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lengere tid vert plaget av boxere som er laget med stor pose foran eller stramme som tenltduk fra lår til lår. Problemet er stortsett hele tiden da det ikke finnes boxer med strikk i lysken. Ikke det at jeg har unormalt stor eller liten redskap men den legger seg alle mulige veier ettersom jeg beveger meg, og det er ufattelig slitsomt at den ikke kan ligge i ro. Ønsket meg masse comfyballs til jul og har prøvd alle merker, men problemet er det uansett. Har forsøkt og prøve vanlig truse og hotpants også men ingenting er behagelig. Men har prøvde String  for og se hvordan det er, der har man strikk i lysken, man slipper svett trangsittende stoff nedover låret som ruller seg oppover. Det er faktisk helt topp og gå i. Har prøvd noen calvin klein og bjørnborg til dame og de er Ok men har også bestillt noen armani osv på nett til menn og de er bra ! 

Men det er ikke noe jeg tørr og gå utenfor døra med. Tenk om noen skulle sett det! Eller hvordan er egentlig damer og menn sine meninger om dette? 

Man får kjøpt det til både dame og menn så er det egentlig så turn Off ? 

Anonymkode: 58a10...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange tråder har du tenkt å lage om dette? Og hvorfor poster du i Vennskap og sosiale relasjoner?

Anonymkode: a6486...f1f

:sjokkert::alice::laugh:

Anonymkode: 7581a...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...