AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Stemmer det at norske kvinner som er anti-rasister og ønsker innvandring gjør det av seksuelle grunner? Nemlig at de vil ha flere innvandrere hit fordi de blir seksuelt tiltrukket av dem? For det er nemlig slik at kvinnene som blir i lag med innvandrere nesten alltid er aktiv som feminister og arbeider for mer innvandring. Anonymkode: fbfaa...988
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Norske menn som blir i lag med innvandrer kvinner er oftere de på bygda, som er født og oppvokst med en tanke om å forsvare landet osv. De er sjeldent hatefulle, men alltid ønsker det beste for landet. Anonymkode: fbfaa...988
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Nei. Men du finner mange som mener det samme. I Sverige har de funnet på et ord: batikkhekser. Du kan jo bruke det om du vil. Det er et svært populært ord blant de som ønsker å kombinere innvandrings- og kvinnekritikk. Anonymkode: cd7af...aff
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Guri land og hav, skal vi aldri bli ferdig med dette tullet her... Nei, det stemmer ikke. Anonymkode: 6267e...ed0 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: Guri land og hav, skal vi aldri bli ferdig med dette tullet her... Nei, det stemmer ikke. Anonymkode: 6267e...ed0 Men det er jo ofte slik. Bare se på hun lederen for Minotek - minoritetspolitisk tenketank, Linda Noor. Hun ønsker mer innvandring, arbeider for minoriteter, har konvertert til islam og er gift med en muslim. Som oftest har kvinnene ute på facebook profilen noe om flyktninger og ofte rosa sløyfe (som ofte er et tegn på at hun er feministisk). Anonymkode: fbfaa...988 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 Norske kvinner ønsker ikke asylinnvandring generelt. De ønsker bare unge muslimske menn, og det har de fått. Det er neppe tilfeldig at alle andre fattige og utsatte mennesker rundt om i verden er helt fraværende i asylstatistikken, så spørsmålet om seksuelle motiver er betimelig. Anonymkode: f1d7f...d15
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7 Skrevet 27. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker said: Norske kvinner ønsker ikke asylinnvandring generelt. De ønsker bare unge muslimske menn, og det har de fått. Det er neppe tilfeldig at alle andre fattige og utsatte mennesker rundt om i verden er helt fraværende i asylstatistikken, så spørsmålet om seksuelle motiver er betimelig. Anonymkode: f1d7f...d15 Ja, det er jo sjeldent faktisk utsultede mennesker kommer hit. Eller de som er skadet og generelt i nød. Anonymkode: fbfaa...988
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Norske kvinner ønsker ikke asylinnvandring generelt. De ønsker bare unge muslimske menn, og det har de fått. Det er neppe tilfeldig at alle andre fattige og utsatte mennesker rundt om i verden er helt fraværende i asylstatistikken, så spørsmålet om seksuelle motiver er betimelig. Anonymkode: f1d7f...d15 For en ræva logikk og kunnskapsfattighet. Anonymkode: cd7af...aff 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det er jo sjeldent faktisk utsultede mennesker kommer hit. Eller de som er skadet og generelt i nød. Anonymkode: fbfaa...988 Men nå har man jo også begynt å si om disse at det er deres egen feil. At man har advart afrikanerne om overbefolkning i årevis. Hele denne logikken koker egentlig bare ned til konklusjoner om fattige og vanskeligstilte mennesker med verre skjebner enn deres egen privilegerte, som heller ikke gjør den privilegerte mer lykkelig, bare kjipt og evig mistenksom. Anonymkode: cd7af...aff 1
bortebra Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 Riktig, nestekjærlighet og solidaritet eksisterer ikke. Stemmer ikke du også slik at det skal gagne sexlivet ditt? Fra spøk (sarkasme) til alvor; dette blir vel simpelt. Mener du at alle som stemmer Venstre, KrF, SV, MDG og Rødt gjør det for å importere sexpartnere? Er det ikke enklere bare å reise ut av landet og treffe noen der? Det er det jo nok av innvandringskritiske menn som har gjort det i Sørøst-Asia. Personlig er jeg for en anstendig flyktningepolitikk, og skammer meg over den kulden mange i landet vårt utviser mot klima- og krigsflyktninger, der vår stat til dels er skyld i problemene som har oppstått. Og - tro det eller ei - jeg har kjæreste, så det handler mer om verdier enn sexmangel, gitt. 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 Blir du ALDRI lei??? Anonymkode: b9476...163 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 Hahahahaha, ja, det handler egentlig om puling og preferanser for mørke menn. Nå er det vel på tide å zoome ut litt eller og se på seg selv utenfra littegrann, eller? Anonymkode: cd7af...aff 1
HalldirV2 Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 *sukk*...Jeg er en av de som er for en veldig streng innvandring, faktisk enda strengere enn i dag, men nei...og atter nei, jeg tror ikke norske kvinner som er for en høy innvandring har andre baktanker enn norske menn som er for høy innvandring. De er rett og slett gode folk, varme om hjerte, og veldig, veldig naive. 3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #14 Skrevet 28. desember 2017 10 minutter siden, bortebra said: Riktig, nestekjærlighet og solidaritet eksisterer ikke. Stemmer ikke du også slik at det skal gagne sexlivet ditt? Fra spøk (sarkasme) til alvor; dette blir vel simpelt. Mener du at alle som stemmer Venstre, KrF, SV, MDG og Rødt gjør det for å importere sexpartnere? Er det ikke enklere bare å reise ut av landet og treffe noen der? Det er det jo nok av innvandringskritiske menn som har gjort det i Sørøst-Asia. Personlig er jeg for en anstendig flyktningepolitikk, og skammer meg over den kulden mange i landet vårt utviser mot klima- og krigsflyktninger, der vår stat til dels er skyld i problemene som har oppstått. Og - tro det eller ei - jeg har kjæreste, så det handler mer om verdier enn sexmangel, gitt. Jeg tror en del av det kan være seksuelt. Om man vil hjelpe de som har det vondt, tar man dem ikke hit, man hjelper dem i hjemlandene deres. Der kan man også hjelpe flere. Samtidig som vi slipper alle problemene med innvandring. Anonymkode: fbfaa...988 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Skrevet 28. desember 2017 Nei, man er ikke nødvendigvis naiv dersom man også er for tiltak mot ghettoisering og ordentlig oppfølging av innvandrere, og at man bytter ut vanlige flyktninger med klimaflyktninger. Jeg er fremdeles for hjelp, og mener det meste kan fikses dersom det gjøres skikkelig, gjennom forsterkede integreringstiltak Man hjelper mennesker med fryktelige skjebner, og for å være ærlig favoriserer jeg ikke norske menn over utenlandske menn, ei heller favoriserer jeg hvite kvinner over utenlandske kvinner. Jeg favoriserer de jeg kjenner, familie og venner, og jeg har overhodet ingen tilhørighet i et land som er fylt med redsel. Jeg synes det vitner om en svak nasjon og det er ikke noe jeg som nordmann er stolt av. Vi tåler mer enn vi tror, hvis vi som nasjon gidder. Det er noe veldig politisk resignert ved en del innvandringskritikk. Ikke tåler vi forandring heller. Ser ikke ut som noen her inne klarer å forestille seg noe som helst nytt. Anonymkode: cd7af...aff
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #16 Skrevet 28. desember 2017 6 minutter siden, HalldirV2 said: *sukk*...Jeg er en av de som er for en veldig streng innvandring, faktisk enda strengere enn i dag, men nei...og atter nei, jeg tror ikke norske kvinner som er for en høy innvandring har andre baktanker enn norske menn som er for høy innvandring. De er rett og slett gode folk, varme om hjerte, og veldig, veldig naive. Gode folk ved å gjøre vondt? Lever vi i bakvendtland? Anonymkode: fbfaa...988
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #17 Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror en del av det kan være seksuelt. Om man vil hjelpe de som har det vondt, tar man dem ikke hit, man hjelper dem i hjemlandene deres. Der kan man også hjelpe flere. Samtidig som vi slipper alle problemene med innvandring. Anonymkode: fbfaa...988 å holdt keften. Anonymkode: cd7af...aff
HalldirV2 Skrevet 28. desember 2017 #18 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gode folk ved å gjøre vondt? Lever vi i bakvendtland? Anonymkode: fbfaa...988 De er gode mennesker, de føler mer enn de tenker. De er rett og slett naive. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #19 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, HalldirV2 skrev: De er gode mennesker, de føler mer enn de tenker. De er rett og slett naive. Nei. Det er mange utrolig oppegående mennesker på denne siden. Din forestilling er en høyreside-klisjé som treffer noen, men ikke alle. Akkurat som at mange på høyresiden bare er fylt med redsel for fremtiden, men at det fremdeles finnes oppegående folk der også. Du må se på kunnskapsnivå, ikke se blindt på tilhørighet. Anonymkode: cd7af...aff 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #20 Skrevet 28. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Nei, man er ikke nødvendigvis naiv dersom man også er for tiltak mot ghettoisering og ordentlig oppfølging av innvandrere, og at man bytter ut vanlige flyktninger med klimaflyktninger. Jeg er fremdeles for hjelp, og mener det meste kan fikses dersom det gjøres skikkelig, gjennom forsterkede integreringstiltak Man hjelper mennesker med fryktelige skjebner, og for å være ærlig favoriserer jeg ikke norske menn over utenlandske menn, ei heller favoriserer jeg hvite kvinner over utenlandske kvinner. Jeg favoriserer de jeg kjenner, familie og venner, og jeg har overhodet ingen tilhørighet i et land som er fylt med redsel. Jeg synes det vitner om en svak nasjon og det er ikke noe jeg som nordmann er stolt av. Vi tåler mer enn vi tror, hvis vi som nasjon gidder. Det er noe veldig politisk resignert ved en del innvandringskritikk. Ikke tåler vi forandring heller. Ser ikke ut som noen her inne klarer å forestille seg noe som helst nytt. Anonymkode: cd7af...aff Tiltak for integrering betyr i stor grad å gi fordeler til innvandrere. Det er moralsk forkastelig. Å gi statsborgerskap pga forandrende vær er galskap. En monokulturell og mono etnisk nasjon fungerer bedre enn en som ikke er det. Dette viser historien. Folk har mindre empati med hverandre i multikulturelle samfunn, det er mer hat, folk prøver å skaffe gruppen deres fordeler gjennom staten. Det er svært mange negative konsekvenser av det. Samtidig er det ikke godt at en befolkning forsvinner pga innvandring. Det er svært ondskapsfult. Anonymkode: fbfaa...988 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå