Gå til innhold

Jeg og to andre lettere overvektige venninner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg og to andre lettere overvektige venninner var på vei ut av en TGIF i Oslo. Vi hadde tatt hver vår drink der. På vei ut var det tre "fratboys" som liksom måtte kommentere vekten vår, fordi de fleste bordene der er reservert til fire personer om gangen. Og når vi gikk forbi måtte de si "Ja, dere okkuperte vel to bord for dere selv!". Vi hadde hatt ETT bord, som var ment til én til fire personer, men siden vi kun var tre personer okkuperte vi kun et helt vanlig bord. Jeg håper bare de to andre slapp å høre det, fordi jeg er litt eldre og sikkert tåler litt mer enn de andre to. Jeg synes bare dette var så utrolig frekt! Ingen av oss er veldig overvektige, men vi veier kanskje et par kilo mer enn idealet. Men dette er tydeligvis en helt ok kommentar å komme med?

Anonymkode: 2f52f...14c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart dette ikke er ok. 

Noen mennesker er så små innvendig at de bare føler seg bedre når de kan gjøre narr av andre. 

(Personlig hadde jeg gått av hengslene om jeg hørte noen snakke sånn til andre. Få ting som provoserer meg mer.)

• Liker 12
Skrevet

Enkelte mennekser klarer ikke å oppføre seg. Forhåpentligvis skammer de seg i ettertid. 

Anonymkode: 435a6...245

• Liker 4
Skrevet

Dum gutt som skal tøffe seg foran kompisene sine antar jeg. Null skam hos sånne. 

• Liker 4
Skrevet

Herregud, så ufint gjort!

• Liker 3
Skrevet

Da hadde jeg smelt tilbake "ja, det gjorde vi faktisk. Hyggelige folk får bedre service, skjønner du. Kan se ut som du blir stående her lenge."

Klarte ikke å vri hodet mitt så veldig nå, men er noen frekk mot meg, er jeg frekk tilbake. Helst så frekk at kjeften deres lukker seg sabla fort. Og gjerne foran vennene deres. Noen trenger barneoppdragelse hele livet.

Anonymkode: fce30...331

• Liker 9
Skrevet

''Fratboys'', du er kanskje litt nedlatende mot andre selv? :)

Anonymkode: fbbc1...269

• Liker 1
Gjest GoldenLioness
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg og to andre lettere overvektige venninner var på vei ut av en TGIF i Oslo. Vi hadde tatt hver vår drink der. På vei ut var det tre "fratboys" som liksom måtte kommentere vekten vår, fordi de fleste bordene der er reservert til fire personer om gangen. Og når vi gikk forbi måtte de si "Ja, dere okkuperte vel to bord for dere selv!". Vi hadde hatt ETT bord, som var ment til én til fire personer, men siden vi kun var tre personer okkuperte vi kun et helt vanlig bord. Jeg håper bare de to andre slapp å høre det, fordi jeg er litt eldre og sikkert tåler litt mer enn de andre to. Jeg synes bare dette var så utrolig frekt! Ingen av oss er veldig overvektige, men vi veier kanskje et par kilo mer enn idealet. Men dette er tydeligvis en helt ok kommentar å komme med?

Anonymkode: 2f52f...14c

Dette var 3 usikre gutter som kom med en slengkommentar for å tøffe seg og prøve å føle seg bedre med seg selv ved å rakke ned på andre. De slenger nok ut med sånne kommenterer til mange og det er selvsagt verken OK eller normalt. Det er er utrolig lite attraktiv egenskap og forhåpentligvis vil de møte en person som en dag setter dem på plass og de vokser opp og innser at har man ikke noe godt å si så hold kjeft.

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Klart man får lyst til å omtale dem nedsettende når de oppfører seg sånn. Men fratboys var da snilt og spilte vel mer på alderen deres..

Anonymkode: c7291...169

• Liker 3
Skrevet

Hva er Fratboys?

Drit i dem TS. Sånne folk er ikke verdt å bruke en eneste kalori på.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du i det hele tatt hva "frat boys" er? 

Anonymkode: fc4ca...a87

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

Hva er Fratboys?

Drit i dem TS. Sånne folk er ikke verdt å bruke en eneste kalori på.

Gutter som oppfører seg slik de gjør i typiske amerikanske studentforeninger (fraternities). 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gutter som oppfører seg slik de gjør i typiske amerikanske studentforeninger (fraternities). 

Ahhh ok :) Takk!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg håper bare de to andre slapp å høre det, fordi jeg er litt eldre og sikkert tåler litt mer enn de andre to.

Hvordan vet du det ?

det er en typisk klisje de fleste bruker sånn som offentlige personer når de blir trakassert. "Tenker mest på andre som ikke tåler noen ting, jeg er så sterk som aldri gråter og blir glad når andre snakker stygt til meg". Holdning. Trist. Det er ikke galt i å bli såra og innrømme det og det er heller ikke greit å være frekk mot andre. Men det er jo en skam å være et offer, tenk på de som virkelig har blitt utsatt for ting, da hadde ikke den dumme setningen kommet ut av så mange offentlige personer og sånne som deg. Eksen min synes det var teit å bli såra og en svakhet å vise følelser, når han selv var veldig sårbar. Hvorfor ikke bare vise og akseptere ?

Anonymkode: 01f01...57f

Skrevet

Sånn snakker man ikke til folk og hvertfall ikke til damer. Synd at dere støtte på den slags idioti og synd at ingen fanget det opp og kunne sette de på plass (verbalt). Håper det ikke la en stor demper på en hyggelig kveld og at dere ser frem til neste tur ut. S

Gjest Chloe87
Skrevet

Noen mennesker er rett og slett bare idioter uten sosiale antenner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...