AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Han jeg liker er veldig sjenert ovenfor meg, selv om han kan være svært snakkesalig og sosial rundt våre mannlige kolleger. Jeg jobber på en arbeidsplass hvor jeg er den eneste kvinnen på avdelingen. Jeg skjønner bare ikke om han liker meg på et "romantisk" nivå, eller om han bare prøver å være hyggelig og inkluderende. Ingen andre enn ham har vært villige til å ofre andre arbeidsoppgaver for å sette av tid til å lære meg opp (jeg er den nyeste på kontoret). Når han hjelper meg står han alltid mye nærmere meg enn han gjør når han snakker med mannlige kolleger, gjerne så nær at armene våre er inntil hverandres. Jeg pleier å sette meg ved siden av ham i lunsjpausen, og han er den eneste som pleier å direkte spør meg spørsmål. Men jeg vet ikke om det er ut i fra høflighet eller om det er fordi han er interessert (jeg er den første til å innrømme at jeg blir veldig sjenert og stille rundt menn). Jeg blir litt gal, for selvtillitten min er på bunn samtidig som jeg føler jeg snart burde finne en partner (nettdating og Tinder er mer eller mindre utelukket, pga. manglende selvtillit). Jeg liker ham utrolig godt , men problemet er at både jeg og ham er så sjenerte, og jeg våger rett og slett ikke å ta det første steget til noen ting. Hvis jeg blir avvist føler jeg at jeg må si opp sporenstreks, for jeg takler ikke tanken med å jobbe tett med noen jeg vil ha som jeg vet ikke vil ha meg :/ Men kjenner jeg sliter litt med konsentrasjonen på jobb om dagen, fordi jeg sitter og dagdrømmer om alt vi kunne hatt sammen... Samtidig som jeg elsker jobben min og ikke kunne tenkt meg å gå inn i en jobbsøkingsprosess igjen, med alt det innebærer. Noen som har vært i en lignende situasjon og som har tips? Jeg håper hver dag at han skal spørre om vi skal gå ut på date eller noe, men det skjer liksom aldri... Jeg kan legge til at jeg tidligere har blitt voldtatt av en jeg anså som en nær venn, så jeg er veldig restriktiv med hvem jeg faktisk uttrykker interesse i. Har gått en del år siden forrige gang jeg i det hele tatt var seksuelt interessert i noen, for å si det slik, men han jeg nå er interessert i er bare tre år eldre enn meg og er i mine øyne en perfect gentleman... Merker jeg savner han masse nå som vi begge har juleferie, men vi er liksom ikke ennå på det punktet hvor vi sender hverandre hverken SMS eller meldinger via Facebook. En del av meg har liksom lyst å dykke opp på jobb etter ferien med falske øyenvipper og "frisørhår", men vet ikke om det blir for mye... TL;DR: Jeg liker en fyr på jobb, men vet ikke om han liker meg.... Anonymkode: fd1ac...acc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Be han ut på å ta en kaffe sammen et sted etter jobb en dag. Anonymkode: d550c...740
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Eller enda bedre: Be han ut på å spise middag med deg på en restaurant etter jobb en dag( ettersom det da er middagstid ) Anonymkode: d550c...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå