Gå til innhold

Skjønner meg ikke på fyren jeg dater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en fyr og har gjort det i 1,5 mnd. Vi har god kjemi og har hatt sex. Flørter på snaps og meldinger og har generelt følt at ting har gått fint. Det er for tidlig for forelskelse og hele den biten der og jeg er heller ikke sikker på om det vil gå den veien. 

Men etter sist han var på besøk har det dabbet mer og mer av. Han prøver å ta initiativ til å møtes, men det ender opp med at det ikke blir noe av likevel. Han sender lite, svarer lite og unnskylder seg for det samtidig som han skylder på at han er sliten etter mye jobbing før jul. Det er selvfølgelig forståelig. Jeg sender naturligvis også mindre også, da jeg ikke vil være masete, noe han påstår at jeg absolutt ikke er. 

Men hva er egentlig greia da? Føler jeg blir ghostet enda jeg har spurt rett ut om han ikke er interessert lenger og fått til svar at han er det. Allikevel virker han uinteressert. Vi har ikke snakket noe om hva vi egentlig er, det er litt tidlig. Jeg prøver egentlig bare å ha det gøy, men dette er ikke gøy lenger. 

Jeg vil fortsette med det vi har holdt på med og derfor lurer jeg på om det kanskje er lurt å være litt mer utilgjengelig? Slik at han føler litt på hva jeg føler. Hva tror dere?

Anonymkode: a577d...12d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Høres ut som han dater en annen jente, men er litt usikker hva han skal velge.  Datet en del sånne gutter før jeg traff den riktige. ( dette er bare noe jeg tror) 

Når ting ikke blir gøy, så er det lurt å avslutte og ikke vente med at han gjør det. Hvorfor lar vi oss jenter alltid styre etter hva gutta føler. Avslutt før han gjør det, da han ikke behandler deg bra! 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Hollymolly skrev:

Hei. Høres ut som han dater en annen jente, men er litt usikker hva han skal velge.  Datet en del sånne gutter før jeg traff den riktige. ( dette er bare noe jeg tror) 

Når ting ikke blir gøy, så er det lurt å avslutte og ikke vente med at han gjør det. Hvorfor lar vi oss jenter alltid styre etter hva gutta føler. Avslutt før han gjør det, da han ikke behandler deg bra! 

Tror ikke han gjør det heller, sånn egentlig. Men er jo mulig.. kan også være at han faktisk er sliten, men ikke vanskelig å vise litt mer interesse likevel.. 

Jeg har en tendens til å trekkes mot douchebags, tror det er noe med det at man hele tiden får den der «irriterende» følelsen av at man blir påminnet at man bryr seg. Burde sikkert bare avsluttet hele greia, men klarer liksom ikke det heller.. Har vært betatt av han lenge, haha. Tror jeg prøver meg først med å se hvordan han reagerer om jeg slutter å ta kontakt. Bryr han seg ikke da så er jo valget enkelt. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg dater en fyr og har gjort det i 1,5 mnd. Vi har god kjemi og har hatt sex. Flørter på snaps og meldinger og har generelt følt at ting har gått fint. Det er for tidlig for forelskelse og hele den biten der og jeg er heller ikke sikker på om det vil gå den veien. 

Men etter sist han var på besøk har det dabbet mer og mer av. Han prøver å ta initiativ til å møtes, men det ender opp med at det ikke blir noe av likevel. Han sender lite, svarer lite og unnskylder seg for det samtidig som han skylder på at han er sliten etter mye jobbing før jul. Det er selvfølgelig forståelig. Jeg sender naturligvis også mindre også, da jeg ikke vil være masete, noe han påstår at jeg absolutt ikke er. 

Men hva er egentlig greia da? Føler jeg blir ghostet enda jeg har spurt rett ut om han ikke er interessert lenger og fått til svar at han er det. Allikevel virker han uinteressert. Vi har ikke snakket noe om hva vi egentlig er, det er litt tidlig. Jeg prøver egentlig bare å ha det gøy, men dette er ikke gøy lenger. 

Jeg vil fortsette med det vi har holdt på med og derfor lurer jeg på om det kanskje er lurt å være litt mer utilgjengelig? Slik at han føler litt på hva jeg føler. Hva tror dere?

Du må slutte å spille spill ...herregud så lei jeg er kvinnfolk, ALLE kvinnfolk holder jo på slik.

Er du interessert i å fortsette så si det da, og samtidig si at du helst vil få en avklaring om det er naturlig at dere går videre men at du trenger noe som gjør det mer sikker enn hva du føler pr dags dato.  

Ikke være barnslig og spill mer spill..

Dere er så passive og forventer at alt initiativet skal komme fra mannen, og når det er perioder hvor vi ikke har energi til det så blir det tolket som om man ikke er interessert lengre. Har du noen gang tenkt over at det kan være pga signaler du sender som gjør at det dabber av?

• Liker 5
Skrevet

Du hadde sex med han innen de første 6mnd? Det er grunnen. 

Anonymkode: 95e66...470

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Xcase33 said:

Du må slutte å spille spill ...herregud så lei jeg er kvinnfolk, ALLE kvinnfolk holder jo på slik.

Er du interessert i å fortsette så si det da, og samtidig si at du helst vil få en avklaring om det er naturlig at dere går videre men at du trenger noe som gjør det mer sikker enn hva du føler pr dags dato.  

Dere er så passive og forventer at alt initiativet skal komme fra mannen, og når det er perioder hvor vi ikke har energi til det så blir det tolket som om man ikke er interessert lengre. Har du noen gang tenkt over at det kan være pga signaler du sender som gjør at det dabber av?

Nei for kvinner er jo bare noen søte strutser som folder hendene sine og ikke har ansvaret for noe lenger. Men likestilling skal dem ha.

Skrevet
13 minutter siden, Xcase33 skrev:

Hva mener du med alle kvinnfolk holder på slik? Hvis dere gutter hadde vært ærlige, så hadde vi sluppet å spille spill! 

Jeg har datet mange douchebags selv, og når jeg traff verdens fineste gutt som sa rett  ut Hva han følte, så slapp jeg å spille spill og vi ble sammen etter en måned. 

Så ikke legg skylden på oss jenter, dere får være mann nok til å si hva dere føler. 

• Liker 5
Skrevet

Sett den der filmen som heter «han er faktisk ikke interessert?»  :)

Anonymkode: 01467...241

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kødder du nå? Gir du henne skylden for han ikke er interessert? Dummeste jeg har hørt! 

• Liker 7
Skrevet

Det kan være mange grunner til dette. Kanskje han egentlig ikke er helt klar for å date ordentlig ennå. I så fall er nok tankene dine om å trekke seg litt unna en god ide. Mulig han begynner å se hva han går glipp av ved ditt fravær. 

Anonymkode: b51d5...f98

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

:riste: 

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som forrige fyren jeg datet, i sommer.
Han brukte flere ganger en uke på å svare på meldinger. I et tilfelle begynte han på mandag\tirsdag med å konkretisere en date for fredagen, så var han usikker på om han hadde tid, og så hørte jeg ikke mer før lørdagen..... han ga aldri noen forklaring på hvorfor han ikke sa verken ja eller nei til den daten, men senere ville han møtes igjen.

Han virket veldig sjenert, usikker, stammet og har antagelig aldri hatt kjæreste. Etter en stund med diffus kontakt prøvde jeg derfor å forklare ham at han oppfattes som uinteressert når han bruker en uke på å besvare en melding. Han skjønte først ikke hvorfor, men med forklaring skjønte han det tilsynelatende. Senere fortsatte han på akkurat samme måte.

Etter 2 dates og enda et slikt tilfelle prøvde jeg å spørre på en nøytral måte hva han tenkte om å møtes igjen. Joda, det kunne vi gjerne, svarte han. Men atter igjen fikk jeg ikke svar på den aller siste meldingen jeg skrev... da ga jeg faen og blokkerte ham, for han fikk meg til å føle meg uvesentlig, uviktig og uinteressant når han prioritere alt mulig annet over meg.

Anonymkode: 4394c...ac1

• Liker 3
Skrevet

Det hjelper lite å være utilgjengelig. Du må spørre han. 

Det høres litt ut som han dater ei annen kvinne, eller ikke er noe særlig intressert i mer enn sex? Det kan ha noe med alder å gjøre også. 

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 2e4f2...40e

Skrevet
På 28.12.2017 den 1.20, AnonymBruker skrev:

Hvilken verden lever du i? Alle har sex i løpet av de første 6 mnd....

Anonymkode: bb937...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...