AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jeg og typen har vært sammen i typ et år nå, og vi har utforsket litt diverse... bl.a har han bundet hendene mine med skjerf, latt som at han "tvinger meg", jeg har sugd ham i skogen, gjort anal og rimming. Jeg liker å føle meg litt "hjelpesløs" og "utnyttet" selv om jeg seff ikke blir det. Vi er ikke intr. i pegging eller å ha sex med andre, ellers er vi åpne for typ alt. Uansett er vi sykt keene på å gjøre mer kinky ting, men er ikke sikker på hvilken vei å gå. Har noen noen tips/nettsider med hjelpsom info og ideer? Eller egne erfaringer om hvordan man kan gjøre sex mer spennende, kinky og "drøy"? Anonymkode: 9da65...8fd
stns1 Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Bruk tau el. mansjetter så man blir mer fastbundet og hjelpeløs. Pisk, begynn lett og pirrende og så kan det eventuelt bli hardere etter hvert. Jeg liker ha dama i et halsbånd jeg drar henne i. Hun liker godt en hånd på halsen. Buttplug på henne, evt han?
Gjest HanenIFlokken Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Hva med å involvere flere i leken?
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 6 minutter siden, HanenIFlokken skrev: Hva med å involvere flere i leken? Det står spesifikk at de ikke er intr i å involvere sex med andre. Bruk øya ! Jeg kan anbefale el-sex med støt på forskjellige steder på kroppen, eksperimentere med sensasjon av varme og kulde ved hjelp av stearin (bruk voks lys spesifikk for sex, for stearinen i vanlige lys blir en del varmere og kan derfor være mer smertefullt) og isbiter. Elsker når han drar en isbit langs fitta mi og slikker med varm tunge og teaser med varm pikk rett etterpå, eller på puppen og blåser så det blir enda kaldere før han slikker den varm igjen. Roleplay? Hvis du liker å føle deg hjelpesløs så kanskje innbruddstyv? Eller at han begynner å ha sex med deg mens du sover, og holder deg fast når du våkner og prøver å snu deg? (etter forhåndsavtale såklart) Og gjør dirtytalk til en del av seansene:) Anonymkode: 043d0...b58 4
Gjest HanenIFlokken Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står spesifikk at de ikke er intr i å involvere sex med andre. Bruk øya ! Jeg kan anbefale el-sex med støt på forskjellige steder på kroppen, eksperimentere med sensasjon av varme og kulde ved hjelp av stearin (bruk voks lys spesifikk for sex, for stearinen i vanlige lys blir en del varmere og kan derfor være mer smertefullt) og isbiter. Elsker når han drar en isbit langs fitta mi og slikker med varm tunge og teaser med varm pikk rett etterpå, eller på puppen og blåser så det blir enda kaldere før han slikker den varm igjen. Roleplay? Hvis du liker å føle deg hjelpesløs så kanskje innbruddstyv? Eller at han begynner å ha sex med deg mens du sover, og holder deg fast når du våkner og prøver å snu deg? (etter forhåndsavtale såklart) Og gjør dirtytalk til en del av seansene:) Anonymkode: 043d0...b58 De ønsker ikke å HA sex med andre.. bruk fantasien din verdensmester Endret 28. desember 2017 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 Hva med å pirre hverandre i situasjoner hvor det er litt feil å bli kåt? Hva tenker dere på annet enn sub/dom? Anonymkode: 913ba...176
Tummy Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 Når en pirrer den andre skal den andre ligge uten å røre seg, dersom en beveger seg, må en gjøre motsatt.
DonaldDuck Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 Jeg har montert krok i taket hos kjæresten. Denne er skjult i en brannvarsler. Så er det bare å fjerne dekselet for å få den frem. Får du i tillegg tak i noe egnet tau og leser deg litt opp på det, har du mye gøy foran deg.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å pirre hverandre i situasjoner hvor det er litt feil å bli kåt? Hva tenker dere på annet enn sub/dom? Anonymkode: 913ba...176 Hvor da f.eks? Og har ikke tenkt på så mye annet! Vet ikke så mye om det. Er åpen for det meste!! Så bare kom med forslag! 15 timer siden, HanenIFlokken skrev: Hva med å involvere flere i leken? Takk for forslaget, men vi er ikke intr i å involvere andre Anonymkode: 9da65...8fd
Tummy Skrevet 29. desember 2017 #11 Skrevet 29. desember 2017 En kan kansje være koblet sammen med handjern under fredags kvelden eller, en dag Kansje kniv saks papir for å velge 1 eller 2 timer, eller mer. Kansje hvem som skal velge hvor lenge. Mansjetter med borrelås er fint alternativ, og så er det mange varianter i skinn også. Kansje en tau på tvers under senga, så en kan vippe frem på hver side til partnerens armer, Så en kan gjøre ting med han/ henne, suge eller ri og nyte. Knytter en på en mansjett så slipper en å knytte på selve armen. Det kan være morsomt å legge partneren i soveposer, så kan en åpne nede ifra om en vil gi partneren fot massage, eller killing😊, og åpne litt til om en vil suge, slikke og annet. Så kan jobpartneren bli overasket med sjokolade saus kyss, rødvin eller annet en finner på. Om begge aksepterer kan en overaske han en tilfeldig gang med sæd kyss. Bind for øyene øker spenningen, deilig å bare føle. Generelt sett er overaskelser kjekt, så lenge det er innenfor med partneren. Og en må jo kunne si stopp. En kan jo kombinere med ting andre har skrevet, og ting dere kommer på selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå