Gå til innhold

Hvordan vaske dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vasker dere dusjen? Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men har en plastikk-skyvedør og vanlige fliser på vegg og gulv inni dusjen. Hva bør jeg vaske med for å få det renest mulig? (Begynner å bli gult i kriker og kroker, og hvitt på selge dusjhodet/ kranen)

Anonymkode: 5db04...a07

Skrevet (endret)

Jiff kan være et godt alternativ for å gjøre reint fliser..La jiffen få ligge og virke litt i kriker og kroker,o skyll over,det lukter så godt  til slutt:-):-):)...Les egnt. bak flasken for fremgangsmåte ..Så blir det SÅ BRA SÅÅ:)

Endret av Tyrk40
Rettelse
Skrevet

Jeg bruker de der hvite svampene fra nille. De er geniale. 

Pluss skurekost og såpevann på gulvet.

Anonymkode: 122d6...ad6

Skrevet

Prøv å bruk en skrubb og lunket vann med grønnsåpe. Det tar det meste.

Anonymkode: ea93b...43a

Skrevet

Skrubbesvamp er det viktigeste :tommelopp: 

Anonymkode: 3a05a...523

Skrevet

Gammel tannbørste.

Anonymkode: 3ca4b...072

Skrevet

Lei en polakk eller tre.

Anonymkode: 8cb53...d1c

Skrevet

Jeg bruker Jif baderomsspray. Gjør susen, spesielt på kalkrester på blandebatteri, flisegulv og sluk. Dusjdørene i glass holder det stort sett at jeg tørker over med mikrofiberklut. Nå og da vasker jeg dem med vindusvasken fra Jif (den er også fettløsende). Da blir de speilblanke.

Vask over med jevne mellomrom, så slipper du at det blir gult i krokene.

Anonymkode: aef51...5ec

Skrevet

Bland 50/50 med eddik og oppvaskmiddel (Zalo eller tilsvarende). Dypp en klut oppi smørja og vask. Du har aldri sett renere dusj, lover. Så slipper du sprayen fra Jif også, ikke bra å puste inn det greiene der. 

Anonymkode: c63bf...d31

Skrevet

Bruker jif skurekrem og microklut på vegger og på gulv.  Har prøvd, eddik og zalo, sitron og mange andre tips men kalkdråpene får jeg aldri bort. Bruker en gammel tannkost i kriker og kroker.  Bruker en dæsj klor i sluket til slutt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...