AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Når jeg er på hovedsiden ser jeg gjerne et innlegg jeg vil lese, men plutselig er det borte fordi det blir dyttet ned, og da er det helt umulig å finne det! Jeg må bare håpe det blir dyttet opp igjen slik at jeg ser det! Jeg har prøvd å tenke meg hvilket underforum det må ligge i, men da må jeg jo lete gjennom flere sider..? Det virker tungvint og merkelig. Hva gjør jeg feil?? (dette legger jeg inn på ‘generell debatt’, meb skal det på ‘ris og ros’?? Noe annet?? Skikkelig irriterende er det!) Anonymkode: 26677...bcf
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Enig i at den hoppingen er irriterende. Du kan gå til nyeste innlegg og bla deg bakover hvis du ikke finner det på den første siden. Hvis du vil følge med på tråden videre må du lagre den som favoritt, ellers forsvinner den lynkjapt med mindre den er så populær at den hele tiden fyker til topps. Ala "Ronja" - seriøst, går det aldri an å bli kvitt den. Anonymkode: b5afe...fd1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Har du trådtillelen, finner du tråden på et sekund ved å skrive Kvinneguiden + trådtillel på google. Anonymkode: 9c98e...1cb
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du trådtillelen, finner du tråden på et sekund ved å skrive Kvinneguiden + trådtittel på google. Anonymkode: 9c98e...1cb Anonymkode: 9c98e...1cb
penny_ Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 De som dukker opp på den listen på forsiden ligger også under "siste innlegg".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå