rutti Skrevet 3. februar 2005 #1 Skrevet 3. februar 2005 Hei. Jeg lurer på hva slags hårskum andre bruker, er det noen som er bedre enn andre med tanke på fall og krøller i håret? Er rimelig lei av mitt hår, som bare henger rett ned. Noe må gjøres!
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2005 #2 Skrevet 3. februar 2005 Jeg har naturlige krøller, og bruker helt vanlig "butikkskum" fra Loreal. Bruker av og til litt gele eller voks for å få litt mer definerte krøller. Det viktigste er å ha en god klipp, da unngår du at håret blir hengende rett ned uansett hva du gjør.
rutti Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2005 men jeg har ikke sørlig mye naturlige krøller. Føler det blir litt bedre med litt skum. Men er det noe annet jeg kan gjøre, enn å sette permanent? Noe jeghar lite lyst til
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #4 Skrevet 3. februar 2005 Mange merker har spesialpro til å få mer krøller. prøv på lookfantastic. loreal ,kms,redken. osv
Gjest Virvel Skrevet 3. februar 2005 #5 Skrevet 3. februar 2005 rutti, du kan jo rulle opp håret mens det er fuktig, gjerne med skum eller noe annet i. Det tar lang tid før det tørker skikkelig (hjelp til med føner, ellers tar det absolutt hele dagen), men du får i hvert fall skikkelig krøller, selv om de bare er engangs.
rutti Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2005 jeg har lyst å ha litt fall i håret til vanlig liksom... Stress med å rulle opp
lene24 Skrevet 5. februar 2005 #7 Skrevet 5. februar 2005 Jeg bruker saltvannspray i håret når det er tørt, og lager to fletter, og går med dette en time eller mer. Når jeg tar ut flettene, blir det stilig englehår Bruker den saltvannsprayen fra H&M som koster 50 kroner... Etterpå sprayer jeg med litt hårspray,eller tar i litt pomade, det holder leeenge..... Lykke til!!!!
Gjest Lea Skrevet 5. februar 2005 #8 Skrevet 5. februar 2005 Jeg har kjempestritt hår som henger rett ned og ser kjedelig ut til daglig. Når jeg vil ha litt mer "fart" i frisyren bruker jeg saltvannspray eller hårskum i tørt eller litt fuktig hår og klemmer det sammen, slik at jeg får litt fall i det nederst. Det krever litt klemming og rufsing, men holder seg ganske godt. Du kan også prøve å tuppere håret litt med en grov kam for å få mer volum og "rufs".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå