AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Lurer rett og slett på hva som er vanlig - min gir meg lite, men det er ikke noe jeg trenger. Har derimot venninner som rennes ned av komplimenter og ble nysjerrig Anonymkode: 91a35...ad0
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Gir jo noe her og der, så vet ikke om det blir regnet lite. Jeg liker når han gir komplimenter og ærlig, istedenfor å gi for mange. Da føler det ut som for mye smisk. Anonymkode: 86b9f...701 2
bortebra Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Det kommer mer an på hvilken type du dater enn deg. Jeg hadde en eks som lot det gå inflasjon i diverse komplimenter og erklæringer. Det føltes ofte hult. Nåværende har aldri gitt noe direkte kompliment, men det er nok å se hvordan han lyser opp når han ser meg eller stryker meg over håret eller kinnet før han kysser meg. Det føles ekte på en annen måte. Selv gir jeg gjerne komplimenter til menn jeg er glad i, men aldri noe jeg ikke mener. Og slett ikke til enhver tid. 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 Personlig blir jeg veldig skeptisk hvis jeg får mye komplimenter, da får jeg assosiasjoner til PUA'er, playere, overivrige selgere, innpåslitne menn, ryggslikkere som snur kappen etter vinden, manipulerende psykopater og annet grums. Det er ikke normalt å "dusje" noen med komplimenter, særlig ikke ærlige komplimenter. Mange komplimenter betyr som regel at flesteparten av dem er falske og at avsender har skjulte motiver. For å få tillit til den jeg dater så er det viktig at jeg får bare ett og annet kompliment innimellom, og at de hovedsaklig går på personlighet fremfor utseende. Jeg blir særlig skeptisk hvis jeg får komplimenter til utseende før jeg får komplimenter på personlighet, det tolker jeg som at fyren er mer opptatt av utseende enn av personlighet. Anonymkode: bb19f...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå