Gå til innhold

Skjelver i kassa når jeg møter på visse personer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei jente i starten av 20årene. Jeg blir litt skjelven når det er visse menn som kommer i kassa og betale handle. (Menn jeg har snakket med før) hvorfor blir jeg slik? Er det angst? Er jeg redd uten å vite det? 

Jeg skjelver litt bare også kan hjertet dunke fort noen ganger. 

Synes det er så kleint å skjelve når de visse personene dukker opp, det er 3 stk. En jeg har ligget med (datet litt), broren hans, og en annen jeg har snakket med litt før. (Men han slettet meg fordi jeg var litt for ung for han) 

ser de at jeg skjelver? Prøver å skjule det 

Anonymkode: ab537...574

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mennesker er mer nervøse enn andre, jeg ihverrtfall merkes det veldig godt :( 

Skrevet

Helt normalt ;) 

Anonymkode: bd62d...94e

Skrevet

Det er ikke angst som i den psykiske diagnosen nei! Det er helt vanlig å bli nervøs rundt mennesker man ikke er sikre på, spesielt tidligere dates og crushes! De ser nok ikke at du skjelver nei :) Bare prøv å lat som ingenting og oppfør deg som med andre kunder!

Anonymkode: 346df...6d0

Skrevet

Du det er helt normalt hallo. Det er utrolig awkward situasjon !!! 

Jeg hadde forsøkt å søke meg til en bortgjemt jobb. 

Anonymkode: f61b2...a83

Skrevet

Hvis ikke. Burde du forsøke mental trening og bygge deg opp. Bak kassa. Som en ekstrabonus med at du må jobbe.

Anonymkode: f61b2...a83

Skrevet

Hvis du bokstavelig talt skjelver, og dette skjer overfor flere forskjellige personer, så vil jeg kalle det sosial angst.
Jeg kan ikke husker jeg noen gang har skjelvet av å møte noen, selv om jeg tidligere hadde sosial angst selv.
Hadde det vært èn enkelt person som fikk deg til å skjelve, så hadde jeg ikke tenkt sosial angst, men når det gjelder flere...

Anonymkode: e3860...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...