Gjest Anton Skrevet 8. august 2002 #1 Del Skrevet 8. august 2002 Å stå på knærne med rompa opp, eller ligge flatt ned på magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 8. august 2002 #2 Del Skrevet 8. august 2002 Duh, det finnes jo flere varianter av bakfra enn bare vanlig på knærne eller på magen! 8) Fem varianter av bakfra i prioritert rekkefølge: 1) Han sitter på rumpa, og jeg sitter på fanget hans, med ryggen mot ham. Best fordi det er lett å sitte sånn, mye nærhet, han har mulighet til å kjæle med pupper og klitoris. Og når jeg lener meg bakover (legger armen rundt nakken hans), så tror jeg på myten om G-punktet. Kommer i 10 av 10 tilfeller! 2) Stående, lent mot kjøkkenbenk eller annet. Forutsetter at han bøyer knærne hvis han er mye høyere. Veldig frekt, veldig spennende. Av og til litt klønete, men morsomt. 3) Stående på knærne. Kan varieres med å stå veldig oppreist eller veldig bøyd. Funker som fjell, og er litt mer stødig enn med stående. 4) Han ligger på ryggen, og jeg ligger på ryggen oppå ham. Litt klønete å komme seg opp og inn, men det går. Det morsomme er at man føler at man leker med seg selv, men det blir litt annerledes. Mer morsomt enn bra. 5) Liggende på magen. Man føler seg veldig underlegen, som kan være kick i seg selv. Men han har ikke mulighet til å kose noe særlig, så det funker ikke sååå bra. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 8. august 2002 #3 Del Skrevet 8. august 2002 Jeg liker best den hvor jeg ligger på magen med en pute under for å løfte bekkenet. Han kommer inn litt ovenifra bakfra om du skjønner. Deilig for G punktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. august 2002 #4 Del Skrevet 8. august 2002 Skrever vi for mye og er for våte, Anton? er d derfor du spør oss om dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2002 #5 Del Skrevet 8. august 2002 Du Catzy dette er kvinnesprøyt!! -------------------------------- Å bli tatt bakfra betyr at "kvinnen blir tatt bakfra". "Han sitter på rumpa?????" "Han ligger på ryggen???" Du har misforstått helt. ************************************************ Det blir da som følger: ************************************************ 2) Klassisk bakfra på kjøkkenet slik som menn har gjort det til alle tider. Nærmest bedekking vil jeg kalle det. 3) Kjedelig utgave av 2) 4) Kvinnen er her helt underlegen. Mannen holder et godt grep omkring henne og hun må bare ta det som kommer. Det virker som om det er en god del som ønsker å ha det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anton Skrevet 9. august 2002 #6 Del Skrevet 9. august 2002 sexysadi: Jeg har ikke sagt at dere er FOR våte, men jeg har sagt at dere skrever for mye. Er det bare jeg her, som har såpass til redskap, at jeg kan trenge helt inn, når hun har lårene sammen? Bunner sarkasmene i det frustrerende faktum at typene deres ikke KAN komme ordentlig inn i dere med mindre dere skrever langt ut? Altså en slags sarkasme som forsvarsmekanisme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 9. august 2002 #7 Del Skrevet 9. august 2002 For våt = Mindre friksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #8 Del Skrevet 9. august 2002 Jeg står på knærne men med overkroppen ned. Han står på huk bak meg (altså IKKE på knærne) og holder i hoftene mine. Mmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 10. august 2002 #9 Del Skrevet 10. august 2002 Du Catzy dette er kvinnesprøyt!! -------------------------------- Å bli tatt bakfra betyr at "kvinnen blir tatt bakfra". "Han sitter på rumpa?????" "Han ligger på ryggen???" Du har misforstått helt. Ah, så du er en sånn enkel mann som bare liker 2 alternativer? Eller bare har en snever definisjon på "bakfra"? For meg er "bakfra" alt som skjer når jeg har ryggen til ham, og han trenger inn i meg. Samme om han står bak eller ligger bak eller sitter bak. Men det er kanskje litt vanskelig å forholde seg til flere variasjoner over samme tema? Glemte foresten å nevne sidelengs bakfra. Det teller sikkert ikke i din begrepsverden, men det funker som fjell for meg og min kjære. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. august 2002 #10 Del Skrevet 11. august 2002 Den sideveis glemte jeg (den er også på bakfralisten). Fint at du minnet meg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NaNaNa Skrevet 12. august 2002 #11 Del Skrevet 12. august 2002 Liker best når jeg står på knærne i snega og lener med mot veggen, og han står på knærne bak meg. Nyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. august 2002 #12 Del Skrevet 12. august 2002 Skjeen er favoritten.... (på siden bakfra).... fungerer perfekt og jenta har frihet til å endre inntrengingen på bare ved å bevege beina litt. Man kan faktisk ha god øyekontakt også, samt at jenta også har den friheten til å leke med seg selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå