Gå til innhold

Kan jeg legge inn bud på en leilighet som er tatt av markedet men ikke solgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ligget en leilighet ute til salgs i 2 måneder. Det kom ingen bud. Jeg kontaktet megler og var på to visninger der. Jeg uttrykte min interesse, men hadde ikke fått innvilget lån fra banken enda. 

Leiligheten ble tatt bort fra Finn.no på fredag. Men nå har jeg lånet i orden. Kan jeg nå legge inn bud på leiligheten selv om den ikke lenger ligger ute på nett? 

Og regnes det som vanlig arbeidsdag i morgen? 

Anonymkode: ee9fd...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare kontakt megleren og spør. Det er godt mulig den bare er fjernet fra finn i påvente av ny visningsrunde pga manglende interesse og ikke fordi den er solgt om situasjonen er som du beskriver siden markedet er lunkent nå. 

Lykke til!

Anonymkode: 230d2...a69

• Liker 4
Skrevet

Det er absolutt verd å kontakte megler. Siden den ikke har blitt solgt med den prisen den var lagt ut for, så tenker jeg at det kan være lurt å eventuelt prøve seg med en lavere pris om du er interessert i å komme med et bud.

En privat visning kan være en god ide, og les takstpapirene nøye før du drar på visning. Teknisk tilstand på leiligheten kan også være en grunn til at den ikke er solgt.

Anonymkode: be9a9...385

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare kontakt megleren og spør. Det er godt mulig den bare er fjernet fra finn i påvente av ny visningsrunde pga manglende interesse og ikke fordi den er solgt om situasjonen er som du beskriver siden markedet er lunkent nå. 

Lykke til!

Anonymkode: 230d2...a69

Takk. 😊 

Jeg visste leiligheten skulle bli tatt av markedet på fredag for megler fortalte det. Tror jeg legger inn bud i morgen. 🙏🏼🤞🏼

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt verd å kontakte megler. Siden den ikke har blitt solgt med den prisen den var lagt ut for, så tenker jeg at det kan være lurt å eventuelt prøve seg med en lavere pris om du er interessert i å komme med et bud.

En privat visning kan være en god ide, og les takstpapirene nøye før du drar på visning. Teknisk tilstand på leiligheten kan også være en grunn til at den ikke er solgt.

Ja, kommer til å legge meg under prisantydning. Har vært på to private visninger der. Og kjenner også styrelederen i borettslaget, så jeg vet alt rundt leiligheten er bra. 😊

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kommer til å legge meg under prisantydning. Har vært på to private visninger der. Og kjenner også styrelederen i borettslaget, så jeg vet alt rundt leiligheten er bra. 😊

Da krysser jeg fingrene for deg :)

Du skal se du går inn i det nye året med ny leilighet, og at selger får en lykkelig avslutning på sitt år også :)

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da krysser jeg fingrene for deg :)

Du skal se du går inn i det nye året med ny leilighet, og at selger får en lykkelig avslutning på sitt år også :)

Tusen takk! 🙏🏼 Ja håper det! 💫2️⃣0️⃣1️⃣8️⃣💫

Skrevet

Åh så gøy!!!!! Heldig!!!!

lykke til imorgen!

Anonymkode: 0c005...5f0

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har ligget en leilighet ute til salgs i 2 måneder. Det kom ingen bud. Jeg kontaktet megler og var på to visninger der. Jeg uttrykte min interesse, men hadde ikke fått innvilget lån fra banken enda. 

Leiligheten ble tatt bort fra Finn.no på fredag. Men nå har jeg lånet i orden. Kan jeg nå legge inn bud på leiligheten selv om den ikke lenger ligger ute på nett? 

Og regnes det som vanlig arbeidsdag i morgen? 

Megleren til boligen driver vel ikke med eiendomsmegling via kg? Du må snakke med megleren. 

Anonymkode: 6f0ff...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...