Gå til innhold

Kle seg for partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min partner liker meg best i jeans og ønsker helst (hvis han fikk velge) at jeg bruker det hele tiden. Jeg bruker stort sett jeans hver dag da jeg er ei buksejente, men innimellom så syntes jeg det er godt å pynte meg i skjørt eller kjole. Han sier jo at jeg er fin da også, men jeg ser på han at han ikke akkurat bryr seg så veldig da, jeg kan f.eks spørre han på en mandag: husker du den kjolen jeg hadde på lørdag? Og han svarer nei at han ikke husker hva jeg hadde på, har jeg der i mot på meg jeans - så husker han både farge og merke:fnise:

Så som oftest så velger jeg det han liker, slik som til nyttår; jeg kunne mest tenkt meg kjole, men jeg kommer til å bruke sånn skinnaktige jeans med en fin topp.

Er det flere her som kler seg i det partneren liker best og ikke alltid det man selv har lyst til?

Anonymkode: 9d35b...bae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kler meg i det jeg vil, alltid. Hadde syntes det var veldig merkelig hvis mannen min hadde lagt føringer på min klesstil. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Nei, jeg har alltid kledd meg I det jeg liker. Ofte de ikke har brydd seg, men jeg har aldri forventet at de skal huske hvilken kjole jeg har gått med den og den dagen. 

Noen ganger har de gitt uttrykk for at de ikke liker enkelte plagg, men jeg har fortsatt gått med det. Man er fortsatt seg selv og partner kan ikke forvente at man bare skal gå i det de liker. 

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Skrevet

Kler meg i det jeg har lyst til, men det hender jo at jeg har lyst til å ta på meg den genseren kjæresten kjøpte til meg. Han har også kjøpt tøy jeg aldri har hatt på meg mer enn 2 sekunder å sett meg i speilet med og aldri hatt lyst til å bruke igjen, og det kler jeg meg ikke i selvom han har spurt om jeg ikke skal ta på den toppen osv. Nei haha nevah!
Kler meg som jeg føler meg som meg selv, klær gjenspeiler en viss identitet og selvom franske jakker og kylie kardashian klær er pent, så er det ikke meg, og da har jeg ikke lyst til å gå i det og kler meg heller ikke i det :)

Anonymkode: a88e6...7e3

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde aldri kledd meg i noe jeg ikke liker.

Skrevet

Partneren din skal IKKE kreve at du kler deg etter hans krav

Anonymkode: cd473...0ae

Skrevet

Jeg ser ikke noe problem i å av og til kle meg i det han liker. 
Det gjør jo han for meg også, når jeg sier at du er så fin i det og det antrekket. Selv om det kanskje ikke er hans favoritt. 
Men når det kommer til litt finere anledninger så foretrekker jeg også kjole, da ville jeg nok ikke gått for jeans, med mindre jeg hadde en veldig fin bluse til. 
Som du sier ser han deg jo i jeans stort sett alle de andre dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...