Gå til innhold

We vibe sync

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med denne? 😊

Anonymkode: ca81a...6f2

Skrevet

Svindyrt bomkjøp. Den mister lett kontakten/oppstår dårlig forbindelse med bluetoothen, og vibrerer alt for svakt for min del. Har prøvd den 2 ganger, og blir nok ikke noe mer.

Anonymkode: a0f1b...093

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Synes ikke vibrasjonene er for svake i det hele tatt og har ingen problem med bluetooth/app.

Jeg har kjøpt vanlig we vibe og den passa ikke helt til meg, den bare datt ut og var bomkjøp. Men sync kan reguleres så den passer bra! ;) mannen min merker ikke så godt til vibrasjonene når han penetrerer meg, så den er mest for min del. Jeg har også hatt den på meg når vi er ute :fnise: DET var spennende!

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe denne til meg og kjæresten, og er også interessert i erfaringer 😊 er det noen flere som har noe å si om denne?

Anonymkode: 82dee...7b3

AnonymBruker
Skrevet

Ts

jeg har prøvd min nå, for å si det slik, det var ikke et bomkjøp ;)

Anonymkode: ca81a...6f2

• Liker 3
Skrevet

Mannen kan styre denne fra jobb, nå som jeg er hjemmeværende for øyeblikket. En stund siden nå, men sist gang var superdigg. Holdt på så lenge at vi brukte opp batteritiden 😂 Må vel snart tørke støvet av den igjen 😎 

AnonymBruker
Skrevet

Åja så digg! Var den enkel å tilpasse kroppen deres? Og føles det litt..fullt? Eller passer det fint?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åja så digg! Var den enkel å tilpasse kroppen deres? Og føles det litt..fullt? Eller passer det fint?

Den kan falle ut av og til, men har jeg på meg ganske trange klær skjer det ikke. Føler ikke den fyller meg, der skal jo også være plass til å bli penetrert i tillegg viss en ønsker det. Og jeg har mer glede av den utvendige enn den innvendige vibrasjonen faktisk.

Men så har jeg også født et par unger da... 😉 

Ting kunne sikkert vært bedre her og der, men alt i alt har vi jo hatt det både moro og deilig 😉

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, tarzan+jane skrev:

Den kan falle ut av og til, men har jeg på meg ganske trange klær skjer det ikke. Føler ikke den fyller meg, der skal jo også være plass til å bli penetrert i tillegg viss en ønsker det. Og jeg har mer glede av den utvendige enn den innvendige vibrasjonen faktisk.

Ting kunne sikkert vært bedre her og der, men alt i alt har vi jo hatt det både moro og deilig 😉

Men føler du deg mere fylt opp hvis mannen er inni samtidig som du bruker den?

Anonymkode: a8883...9a5

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men føler du deg mere fylt opp hvis mannen er inni samtidig som du bruker den?

Anonymkode: a8883...9a5

Husker ikke, er så lenge siden vi prøvde akkurat det. Har brukt den mest som forspill. Men vil si at den dingsen er såpass liten at den ikke klarer å gi den «fylt opp» følelsen. Tror du bør satse på noe større da 😉

AnonymBruker
Skrevet

Synes denne er gull. Mannen kommer mye fortere med den, spesielt i misjonær, da kjenner han vibrasjonene best. ;) Den biten du har inni deg er "flat", slik at han lett får komme inni, så får ikke følelsen av å bli "fylt opp". Likevel utrolig digg å slippe å fikle med hender og styre på for å komme. Blitt mye enklere for begge. :) 

Den kan som andre sier droppe ut av bluetoothkontakten, og jeg har enda ikke helt forstått hvordan kontrollen fungerer, men vi pleier bare å overstyre ved å trykke direkte på knappen på wewiben hvis kontakten detter ut. ;)  

Anonymkode: 15d67...76a

AnonymBruker
Skrevet
På Thursday, December 28, 2017 den 16.39, Sphynx skrev:

Jeg er veldig fornøyd! Synes ikke vibrasjonene er for svake i det hele tatt og har ingen problem med bluetooth/app.

Jeg har kjøpt vanlig we vibe og den passa ikke helt til meg, den bare datt ut og var bomkjøp. Men sync kan reguleres så den passer bra! ;) mannen min merker ikke så godt til vibrasjonene når han penetrerer meg, så den er mest for min del. Jeg har også hatt den på meg når vi er ute :fnise: DET var spennende!

Gikk det ute? Hehe.

Anonymkode: 1c09c...31b

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, tarzan+jane skrev:

Må være deilig å gå i trange jeans som holder den på plass:)

Bruker både butplug og dildo selv, som holdes på plass av trange jeans når jeg er ute:)

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker både butplug og dildo selv, som holdes på plass av trange jeans når jeg er ute:)

Nice 👍🏻

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Der var du ja :fnise:

• Liker 1
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gikk det ute? Hehe.

Det gikk helt fint for å si det sånn ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hm... Jeg har ingen heldig erfaringer med de med penetrering, blir altfor mye på en gang, men kanskje mannen er for stor. Pluss at jeg synes jeg mistet noe av stimulu som han gikk meg ved bevegelse, men ene siden blir jo dekt med plastikk så ikke så rart :P

Anonymkode: c03f5...11c

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm... Jeg har ingen heldig erfaringer med de med penetrering, blir altfor mye på en gang, men kanskje mannen er for stor. Pluss at jeg synes jeg mistet noe av stimulu som han gikk meg ved bevegelse, men ene siden blir jo dekt med plastikk så ikke så rart :P

Anonymkode: c03f5...11c

Silikon :)

Anonymkode: 90bd0...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...