Gå til innhold

Sviktet, forbannet, men går en faen i meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt sviktet av mine visstnok beste venner og blir plutselig sittende alene i romjulen og nyttårsaften.... Fader heller for noen idioter!! Forslag til hva jeg kan finne på i stedet eller hvor jeg kan dra på nyttårsaften?? Bor avsides til men har penger hvis det trengs for å få til noe. 

Anonymkode: d199f...3ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, tenk at dette bare er en dag i året. Men, det viser prioriteringene deres, det kan du legge deg på minne. Var jeg deg ville jeg slått til med noe storveis (om du har råd og mulighet) og si noe etterpå som "klart jeg hadde invitert dere, men dere hadde jo andre planer". Jepp, jeg kan bli litt snurt.

Evt kan du bare la det fare og heller være glad for at du vet hvor du har vennene dine fremover. Men finn på noe gøy! Har du andre du kan henge med? En spesiell (kjærlighetsinteresse) du kan ta med på en fin date? Nyttårsaften trenger ikke være en stor fest, det kan være veldig fint å dele øyeblikket med bare en person som betyr mye for deg. 

Anonymkode: 79842...f9e

Skrevet

Huff

utrolig kjipt å bli sviktet spesielt når det nærmer seg nyttår. Er i ferd med å bryte opp med en del i vennegjengen fordi jeg bare blir delvis inkludert og de ikke svarer på mine invitasjoner så det er en vond følelse. Har heldigvis noen venner som fortsatt inkluderer men de har andre planer for nyttårsaften. 

Finnes det noen offentlig nyttårsfeiring noe sted? Noe som er åpent for alle? Kanskje en singelklubb? Du får Google og se hva du finner.

Anonymkode: dbccb...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...