Gå til innhold

ser etter kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lengre tid i Norge gjort et forsøk å komme i kontakt med ei kvinne som jeg kunne bli glad i og lære og kjenne. Men det har ikke gitt resultater. Det skal sies at jeg har latt mange ting passere av arrogante og ekle kvinner i studie setting jeg var i. Men forstod raskt det var ikke mine typer. Nå vil jeg prøve nytt, og er villig til å reise å komme i kontakt med italienske eller franske damer, eller andre. Men ønsker bare å oppleve det finnes fortsatt kjærlighet å erfare fra kvinner. Har dere noen tips eller råd når det gjelder franske kvinner, italienske eller andre.

hilsen vennlig mann.  

Anonymkode: 86864...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir alltid skeptisk når mannen må signere med "hilsen vennlig mann". hvorfor må du skrive dette? kvinner forventer vennlige menn, virker som en signatur fra en psykopat 

Skrevet

Altså. Hver gang du skriver "italienske og franske kvinner" så røper du deg.

Flytt heller til Italia eller Frankrike om det er så om å gjøre...

Skrevet

God tur!

Anonymkode: 88950...119

Skrevet
4 timer siden, Sonic skrev:

blir alltid skeptisk når mannen må signere med "hilsen vennlig mann". hvorfor må du skrive dette? kvinner forventer vennlige menn, virker som en signatur fra en psykopat 

blir redd når kvinner er så harde i  hjertet. Men det er Norge i et nøtteskall, og for at Norge skal gå fremover, handler det alt om det er rett person som taler godt om Norge. 

Skrevet
4 timer siden, yeans skrev:

Altså. Hver gang du skriver "italienske og franske kvinner" så røper du deg.

Flytt heller til Italia eller Frankrike om det er så om å gjøre...

du  har ingen erfaring, men kan ikke referere til det som kan vær samstemt i det jeg sier? 

Skrevet

bør flørte med noen

Skrevet
På 28.12.2017 den 2.53, AnonymBruker skrev:

du  har ingen erfaring, men kan ikke referere til det som kan vær samstemt i det jeg sier? 

Hæ? Har du brukt google translate? 

• Liker 1
Skrevet

:klo:

Anonymkode: 32d48...ba0

Skrevet

ser etter ei attraktiv kvinne med høy utdannelse. Bruker dem tinder? 

Anonymkode: 0265b...067

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...