AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jeg er veldig interessert i en fyr det ikke ser ut til å bli noe seriøst med. Vi har ikke hatt sex eller noe. Men noen ganger med lang tid mellom (opp til flere måneder) blir jeg plutselig overveldet av tanken på han. Fantasier rundt kyssing, sex, kilende magefølelser, detaljerte fantasier dukker opp i hodet mitt. Og dette varer i flere timer, noen ganger i flere dager. Det rare er at dette kommer plutselig ut av det blå og når jeg egentlig har innfunnet meg med fakta. Og da lurer jeg på, hvorfor skjer dette? Det er en sann pine å ha det slik! Er det noe jeg kan gjøre for å stoppe det? Anonymkode: 65cfc...9f0 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Jeg har ingen råd dessverre. Men kan støtte deg med at du ikke er alene om å ha det slik. Jeg er selv forelsket i en som det vil bli vanskelig å få til noe med. Ikke fordi han er gift, men andre ting Anonymkode: a5d13...f29
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Du er ikke alene. Føler med deg jeg også! Anonymkode: f7648...418
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Er det så vanlig altså? Anonymkode: 65cfc...9f0
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 Det er veldig vanlig ja..... og temmelig slitsomt! Anonymkode: 266e6...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå