Gå til innhold

Får ikke runke i sokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dama rett til å kreve at jeg ikke runker i sokker, spesielt ikke når hun har noen forslag til hva jeg skal runke i da? Hun sier at jeg ikke får runke i sokker men at hun ikke skal nekte meg å runke, men det er jo det hun gjør da?

Anonymkode: 7530f...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har dama rett til å kreve at jeg ikke runker i sokker, spesielt ikke når hun har noen forslag til hva jeg skal runke i da? Hun sier at jeg ikke får runke i sokker men at hun ikke skal nekte meg å runke, men det er jo det hun gjør da?

Kjøp deg egne sokker, så slutter hun å klage. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, stan skrev:

Kjøp deg egne sokker, så slutter hun å klage. 

Jeg har egne sokker....Hun nekter meg fordi jeg får ikke ha dem i maskina etterpå sier hun..

Skrevet

Gris. Runk i papir. Hvor vanskelig kan det være

Anonymkode: 45491...c88

• Liker 15
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Har dama rett til å kreve at jeg ikke runker i sokker, spesielt ikke når hun har noen forslag til hva jeg skal runke i da?

Nei. Men det fritar ikke deg fra å tanke selvstendig eller kreativt heller.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun sier at jeg ikke får runke i sokker men at hun ikke skal nekte meg å runke, men det er jo det hun gjør da?

Eh, nei.

Det er bra at du har lært deg å ha trygg sex, men har du sex med din egen høyrehand så den ikke være dekket til. Om du absolutt må bruke sokker så får du vaske de selv, eventuelt kaste de etter "bruk".

• Liker 4
Skrevet

Runk i sånne skobeskyttere som helsepersonell bruker. Det er en form for sokk men med den bonusen at de skal kastes og ikke vaskes i maskin :)

Anonymkode: 6d155...1ed

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Runk i sånne skobeskyttere som helsepersonell bruker. Det er en form for sokk men med den bonusen at de skal kastes og ikke vaskes i maskin :)

Anonymkode: 6d155...1ed

Hvor får jeg tak i det?

Gjest Alterego666
Skrevet

Kan det være at dama di egentlig vil at du skal bidara mer på vaskerommet, og at dette er en proxydiskusjon

Skrevet

Da får du nekte henne å vaske undertøy med rester av mens og utflod i maskina også.. 

• Liker 3
Skrevet

Herregud. Sokker? Drt må jo være ubehagelig å få gamle hudrester fra føttene på penis.. (sokker blir ikke fullstendig rene....)

Ts, du får bestille deg en slik kunstig vagina som er produsert til formålet. (Var noen på kg som postet bilde av en slik engang?)

Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Da får du nekte henne å vaske undertøy med rester av mens og utflod i maskina også.. 

Det er jo ikke logisk. Truser vil få rester av slikt ved naturlig bruk. Ts sin bruk av sokker er ikke akkurat "naturlig".

Skrevet

Hvorfor er det godt å runke i sokker egentlig? Høres ikke godt ut 

Anonymkode: 05968...bfe

• Liker 1
Skrevet

Runke i sokker? Det var greit i 10-11 års alderen, men blir det ikke ekkelt i voksen alder?

Anonymkode: fd9ca...e23

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor TS må bruke sokker? Det er jo ikke spesielt behagelig. 

Men det er jo bare å skylle sokkene i kaldt vann. Ikke varmt vann til sæd. Sæd inneholder proteiner og stivner som eggehvite om det blir for varmt. 

Det er jo derfor ballene henger på utsiden, så det ikke skal bli for varmt. 

Eller kjøp en haug rimelige og kast dem etter bruk. 

Skrevet

Runk i dusjen, over dass eller no sånt da heller. Og så ordner du opp om det blir no søl.

Ellers så kan du vel bestille gratiskondomer?

Skrevet
9 minutter siden, Forundret.. skrev:

Runk i dusjen, over dass eller no sånt da heller. Og så ordner du opp om det blir no søl.

Ellers så kan du vel bestille gratiskondomer?

ja kjempedigg å stå over vasken å runke :roll:

• Liker 1
Skrevet

Kondomer?

Anonymkode: 1fe8d...173

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egne sokker....Hun nekter meg fordi jeg får ikke ha dem i maskina etterpå sier hun..

:klo:

Fordi? Dersom dette er dine egne sokker, som du (som resten av den voksene befolkning) selv rydder bort, vasker og henger til tørk så har ikke dama di noe med saken å gjøre.

Dersom hun oppriktig sykes sæd på sokk er eklere enn kluter som dere har tørka rumpa med, truser dere har gnidd skrittet mot og sukker dere har gått ute med så må du dumpe henne. Nå. Da er hun nemlig mentalt for ung til å være lovlig å ha sex med.

Anonymkode: 10b48...501

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja kjempedigg å stå over vasken å runke :roll:

Sikkert like digg som å vaske strømpene 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...