Måbarefåsiat... Skrevet 28. desember 2017 #41 Del Skrevet 28. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg selv kan synes det er lite lekkert når menn kommer på bussen med bar overkropp, det er så tydelig at de vil vise frem sixpacken. Men derfra til å begynne å skrive innlegg om hvor lettkledd menn er, blir helt fjernt. Anonymkode: 7517e...49a Ekstremt upassende. Bar overkropp på restauranter og barer og Rema er også upassende. Jeg vil ikke ha andres nakne kropp i maten min. Eller på bussen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #42 Del Skrevet 28. desember 2017 Menn har dyriske instinkter. Det skremmer meg! Anonymkode: 8d07b...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #43 Del Skrevet 28. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har dyriske instinkter. Det skremmer meg! Anonymkode: 8d07b...75b Nå må du gi deg med den tåpelige generaliseringen din! Hilsen kvinne. Anonymkode: 7517e...49a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #44 Del Skrevet 28. desember 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kler ikke av meg foran mannen i sexy undertøy og forventer at han skal holde fingrene av fatet. Selvfølgelig regner du ikke med at din ektemann holder fingrene fra fatet, det er tross alt din partner som du har valgt selv. Anonymkode: 7517e...49a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #45 Del Skrevet 28. desember 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må du gi deg med den tåpelige generaliseringen din! Hilsen kvinne. Anonymkode: 7517e...49a De har jo det! De blir som en mild utgave av en hannhund rundt ei tispe med løpetid når de ser en sexy lettkledd dame. mannen min blir jo helt idiot når jeg går naken. Vi reagerer ikke på nakne mannfolk på samme måte. Dette er biologi! Anonymkode: 8d07b...75b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #46 Del Skrevet 28. desember 2017 Også hyler og skriker de hvis en mann er så syndig å se på dem Anonymkode: 5a071...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #47 Del Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg selv kan synes det er lite lekkert når menn kommer på bussen med bar overkropp, det er så tydelig at de vil vise frem sixpacken. Men derfra til å begynne å skrive innlegg om hvor lettkledd menn er, blir helt fjernt. Anonymkode: 7517e...49a Det er usmakelig å gå med bar overkropp overalt. Er man i det offentlig rom, tar man på seg noe på overkroppen Anonymkode: 5a071...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. desember 2017 #48 Del Skrevet 28. desember 2017 Hadde jeg sett hu ene der på gata hadde jeg nok mest sannsynlig besvimt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 29. desember 2017 #49 Del Skrevet 29. desember 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Også hyler og skriker de hvis en mann er så syndig å se på dem Anonymkode: 5a071...098 Slutt å overdriv. Hvis du opplever at damer hyler og skriker når du ser på dem, burde du vurdere om du sier ekle ting samtidig, tafser og klår og/eller er i ferd med å voldta dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #50 Del Skrevet 29. desember 2017 On 27.12.2017 at 7:47 PM, AnonymBruker said: Man ser det overalt. Vestlige kvinner som går rundt bortimot nakne. Spesielt på byen. Anonymkode: 0097a...3b5 Hvor ser du dette i Norge på denne tiden av året? Du er klar over at du skriver på et norsk forum og at det er vinter i Norge nå? Anonymkode: 73386...60d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 29. desember 2017 #51 Del Skrevet 29. desember 2017 Vestlige kvinner går som regel i jeans, genser og jakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. desember 2017 #52 Del Skrevet 30. desember 2017 På 28.12.2017 den 22.32, WubWub skrev: Hadde jeg sett hu ene der på gata hadde jeg nok mest sannsynlig besvimt Mangel på blod til hjernen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #53 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg er en vestlig kvinne, født og oppvokst i Norge og skjønner det heller ikke. Skjønner heller ikke hvorfor noen har behov for å gå i burka. Anonymkode: e3440...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #54 Del Skrevet 30. desember 2017 On 12/27/2017 at 10:55 PM, AnonymBruker said: Fordi man vokser opp med at idealet for menn er lettkledde damer som de har på veggene og prater om i guttegjengen? Eller kanskje man liker å fremheve kvinnelige former for sin egen del? Kan være flere grunner, men at folk går rundt på gaten som på bildet du la ut har jeg enda til gode å se. Anonymkode: 8bbfa...42a De går jo rundt i hotpants som går bare litt lenger ned på skinkene... Anonymkode: e3440...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2017 #55 Del Skrevet 30. desember 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en vestlig kvinne, født og oppvokst i Norge og skjønner det heller ikke. Skjønner heller ikke hvorfor noen har behov for å gå i burka. Anonymkode: e3440...4eb Og det tror du er frivilig? Anonymkode: 0097a...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 30. desember 2017 #56 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) På 27.12.2017 den 21.00, AnonymBruker skrev: De kvinnene og jentene som går med klær som er for små, for korte, for utringede, for gjennomsiktige, for trange etc. har en del jobb å gjøre selv. De forstår ikke at det å føle seg som kvinne sitter i hodet og har ingenting med å kle seg som en prostituert å gjøre. Det er ikke spesielt vakkert å se at det tyter ut alle steder. Utelivet om vinteren er også slik at veldig mange jenter er maksimalt idiotisk påkledd, eller avkledd om vi skal si det som det er. Sjekk avisenes bildeserier om "hvem som var på byen i går" og se hvor tragisk det er der ute. Mennene er normalt påkledd og kvinnene er avkledd, med disse fake-ansiktene tegnet på og alle ser ganske stereotype ut. Null personlighet, null personlig stil, null selvrespekt og null innsikt virker det som. Det er triste greier. Anonymkode: 0b96b...e7c The beauty is in the eye of the beholder. Hvis du ikke ser det vakre i det som tyter ut alle steder så er det din sans for skjønnhet som ikke er fullt utviklet. Hvis du ikke klarer å se personligheten bak de påtegnede ansikter, så er det du som ikke leter godt nok. Et gammelt norsk ordtak sier:" Dom som sier at dom æ domme, dom æ domme dom." Det er vanskelig å forstå de som er helt annerledes enn seg selv. Endret 30. desember 2017 av I Grosny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 30. desember 2017 #57 Del Skrevet 30. desember 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en vestlig kvinne, født og oppvokst i Norge og skjønner det heller ikke. Skjønner heller ikke hvorfor noen har behov for å gå i burka. Anonymkode: e3440...4eb Men hva er under burkaen? Det er det lekreste mest sexy undertøy du kan forestille deg. Ikke mer. Ikke mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 30. desember 2017 #58 Del Skrevet 30. desember 2017 På 27.12.2017 den 20.08, AnonymBruker skrev: Du traff spikern på hodet! Anonymkode: 48b4b...3d6 Hakket før jeg rapporterte deg for voldelig seksuelt innlegg. Jeg fikk fryktelige bilder i hodet mitt når jeg så for meg at spikeren egentlig er en høflig betegnelse på det mannlige kjønnsorgan og tenkte med forferdelse og smerte på hvor knusende vondt det er når hammeren treffer spikerhodet med full kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2017 #59 Del Skrevet 31. desember 2017 Hvorfor er menn så opphengte i hvordan kvinner kler seg, uansett hvor de er er fra? Har dere ikke bedre ting å bry dere om? Anonymkode: fc8ff...dcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 23. januar 2018 #60 Del Skrevet 23. januar 2018 (endret) Vi lever dessverre i en kultur hvor nakenhet er fyfy. Vi er opplært til å tro at egen og andres nakne kropp er noe ekkelt som vi må skamme oss over og skjule mest mulig, bortsett fra når det handler om sex, selvsagt. Ikke rart da at det blir spetakkel når noen viser litt for mye hud og kropp i sammenhenger hvor sex ikke hører hjemme, f.eks. på gata eller på butikken. Vår kulturs sterke kobling mellom nakenhet og sex gjør at nakenhet i ikke-seksuelle sammenhenger blir ei vanskelig greie for oss. Det synes jeg er leit. Jeg ønsker meg at nakenhet skal bli mer akseptert og naturlig i vår kultur. Naturlig nakenhet er god medisin mot dårlig selvbilde og jeg tror også det i stor grad tar brodden av både folks avsky mot nakne kropper og enkeltes overdrevne interesse for nakenhet. Et samfunn med mer naturlig nakenhet tror jeg ville bli et vennligere og tryggere samfunn. Begynn gjerne hjemme. Ikke vær så nøye med å dekke deg til for partner og barn når du f.eks. går mellom bad og soverom. La være å låse døra når du dusjer eller bader for å vise at du ikke skammer deg over å være naken. La barna få et naturlig forhold til nakenhet i naturlige sammenhenger. Ta gjerne en tur på naturiststranda, eller kanskje et naturist-resort i Syden? Det er godt for både helse og psyke å la huden få luft og sol. Bildet under er lånt fra https://familiesnude.tumblr.com/. Endret 23. januar 2018 av aksase 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå