AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jentungen vil lage slim og vi har prøvd noen forskjellige varianter men ikke helt fått dreisen på det. Så derfor, hva er den ultimate slim oppskriften? Anonymkode: 4a5b7...48d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 PBA(?) lim, det fra søstrene grene er bra. Barberskum og linsevann ta først i lim og barberskum og bland godt også ta i linsevann til slutt for at det ikke skal bli klissete. Anonymkode: 75768...d9f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Har ikke søstrene grene her, kan jeg bruke vanlig skolelim? Og hvilket blandingsforhold? Anonymkode: 4a5b7...48d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke søstrene grene her, kan jeg bruke vanlig skolelim? Og hvilket blandingsforhold? Anonymkode: 4a5b7...48d Det vet jeg ikke, limet må hvertfall inneholde PBA om jeg husker rett, for at det skal bli ordentlig. Blandingsforhold må du bare prøve deg frem, jeg tar alltid masse lim og blander inn litt og litt barberskum og en liten dæsj linsevann til det blir en klomp også tar jeg i mer linsevann om det fremdeles er klissete Anonymkode: 75768...d9f
Frostrose Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 (endret) Skolelim fungerte ikke, men trelim ble bra hos oss. Vi har prøvd litt forskjellig. Det er ikke mye barberskum som skal til. Vi brukte 1 stor trelim, 1 stor flaskenlinsevann og litt barberskum (under 1/3) og en spray jif universal til slutt for å lage en hinne utenpå (da går ikke fargen av så lett). Husk at linsevann skal i etter evt. konditorfarge, glitter e.l. Endret 27. desember 2017 av Frostrose Skrivefeik
Kim91 Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 Søk opp newton sin video om hvordan man laget slim. Tror det var: skolelim , linsevann, natron og glitter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå